A6 '99 - nedre bærebro venstre forran

Anbefalte innlegg

det er vel C5 den heter, og jeg ser det er på tide å skifte foringene på hjulopphenget fremme.

er det noen som har erfaringer med dette? trengs det presse for å få disse ut?

hvilke foringer er anbefalt å kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her får du ikke kjøpt foringer løst, her må hele armene byttes. Kjøpte et sett med al som trengs til den gamle a4'en min det kom på ca 3500 for settet på vw-audi delelager for ca 2-3 år siden.

Dette er ikke noe de vil selge, pga at de vil gjerne selge alle delene løst, for da koster det 7-8 tusen istedet for. Hvis de sier at dette ikke finnes, er dette bare tull. Hørt flere som har fått denne beskjeden, men JEG vet at det finnes, for jeg har kjøpt det : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å skifter armene på min C5 nå. Man får kjøpt det løst alle steder. Men lønner seg å ringe litt rundt å høre på forskjellige steder. Mye å tjene!

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar.

kanskje dere som holder på med dette har delenr på møller og tips om hvilke andre plasser man kan få kjøpt dette også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay er et fint sted å få komplett sett billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er noe hast, ville jeg kjøpt på ebay.de Der får du hele settene til rundt 250EUR syntest jeg huske. Men DHL som de fleste bruker er utrolig treige!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte alle deler på Autodeler Gjøvik! anbefales!

Halv pris på alt, i forhold til mekonomen, bilxtra og de andre kjente butikkene.

mvh Geir Olav Nilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her får du ikke kjøpt foringer løst, her må hele armene byttes. Kjøpte et sett med al som trengs til den gamle a4'en min det kom på ca 3500 for settet på vw-audi delelager for ca 2-3 år siden.

Dette er ikke noe de vil selge, pga at de vil gjerne selge alle delene løst, for da koster det 7-8 tusen istedet for. Hvis de sier at dette ikke finnes, er dette bare tull. Hørt flere som har fått denne beskjeden, men JEG vet at det finnes, for jeg har kjøpt det : rolleyes

Hvis det er bakre nedre bærearmen, får du foring løst, ja. Enten på Mekonomen, eller Powerflex.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er bakre nedre bærearmen, får du foring løst, ja. Enten på Mekonomen, eller Powerflex.

Hvis du leser topic, så ser du at det er framme ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser topic, så ser du at det er framme ;)

Jepp, ser at det er framme, men hvilken av bærearmene? Det er to nedre bærearmer fremme på denne bilen. ;) Fremre og bakre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ser at det er framme, men hvilken av bærearmene? Det er to nedre bærearmer fremme på denne bilen. ;) Fremre og bakre.

saker! det er den bakre av de fremme... får man løst ja? saker! hvor får man "flex"? og er de klin kule umulige å få ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

saker! det er den bakre av de fremme... får man løst ja? saker! hvor får man "flex"? og er de klin kule umulige å få ut?

Jeg kjøpte Powerflex av Turbofun til A4-en min, men Face Motorsport har også. Jeg brukte hydraulisk presse for å få de ut, men en drill for å bore ut gummiforingen, og så skjære over metallhylsen med en baufil eller noe, så får du den ut uten presse. Tar bare litt lenger tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.