17" 4*108 felger + dekk til en gunstig pris?

Anbefalte innlegg

Tips til hvor de selger rimelige felgpakker ? 17" 4 * 108

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til hvor de selger rimelige felgpakker ? 17" 4 * 108

Sitter med samme spm selv...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet tevo får inn noe nå, men de er så forbanna treige.. så vet jeg ikke om de felgene er verdt og vente på heller.. Men, må da finnes andre plasser..!?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken et bør man ha da? et 35?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker.. de hadde no noe ivertfall. Men hva med innpress? hvilket innpress passer best? noen erfaringer her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en ide og skrive til hva slags bil du tenker på da når du skriver at du lurer på hva slags ET som passer best....

Om vi får vite det er det nok lettere for folk og gi erfaringer og meninger !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kanskje det du.. :) audi 80 sedan, 94mod. trodde jeg hadde gjort det i innlegget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en 80 1994mod er vell 45 orginal ET..?! Vil det da gå med 35 i ET ? Og får man det godkjent?

Har fått et tilbud på noen 17" dekk, med 225/45/17. ET 35, eller 40. Vil dette få plass? Vil ikke ha noe mye subbing, den er senka, 40/40. Men, ganske så lav igrunn til at det er et 40/40mm senkesett. Hvor mye kan man forandre på standard ET, for eventuelt at det skal bli godkjent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips. IKKE kjøp noe av http://www.dekkexpress.no. Man forhåndsbetaler og etter 2 mnd så har man fortsatt ikke fått hverken dekk eller felger. De svarer heller aldri på telefon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør igjen. Vil 225/45/17 ET 38, få problemer med plass på en audi 80 sedan, 1994mod? B3..

Orignalt er et vell ET 45, hvordan er reglene for det? hvor mye % avvik kan du ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør igjen. Vil 225/45/17 ET 38, få problemer med plass på en audi 80 sedan, 1994mod? B3..

Orignalt er et vell ET 45, hvordan er reglene for det? hvor mye % avvik kan du ha?

jeg hadde 7,5 x 17", 215/40/17 med et 40 på min 80, og det var ikke noe problem...

reglene sier ikke over +/- 7mm fra orginalt ET( vis det er over det, så tror jeg man kan få det godkjent vis du har TUV papirer på felgene, ikke helt sikker).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.. jaja, jeg har bestilt felger med dekk nå da, ble 225/45/17 ET 38. Så håper inderlig det passer..

Ble ca 9000,- inkludert frakt..

Hva synes dere om felgene da? Skal stå på en 80, som er lys vinrød, til tider rosa:p Fin farge til dama det..

Felg_PW235_large.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah er like før jeg bestiller 5x112 nav fra 034 her, finner ikke et felgsett som er 18" til 4x108 noe sted jo? Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.