#1 Skrevet Juli 26, 2007 Hei å hå.. Om dere kunne hjulpet meg med forslag hadde det vært utolig fint. Bobla passer jo egentlig alle typer felger, siden den har så runde former.. Alle forslag mottas med takk. Prisen spiller ikke så veldig stor rolle egentlig.. Men det finns jo grenser da Mvh Ketil S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2007 Hei å hå.. Om dere kunne hjulpet meg med forslag hadde det vært utolig fint. Bobla passer jo egentlig alle typer felger, siden den har så runde former.. Alle forslag mottas med takk. Prisen spiller ikke så veldig stor rolle egentlig.. Men det finns jo grenser da Mvh Ketil S RH Turborad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 oj oj, akkurat samme fargen som brodern sin beetle. Jeg synes turbin felger kler Beetle godt;) Ellers, link til tråden til min brors beetle; New Beetle prosjekt tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 RH Turborad Ja slike har vi faktisk sett på. De er utrolig fete.. Hva slags dim på dekk og felg anbefaler du da runar? Har du noe ca pris også så hadde det vært topp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...