Anbefalte innlegg

Så denne for noen dager siden og den rocker. Er ikke galt å fyllekjøre og spise gourmet mat hele veien til nordpolen. Og til de som klager, rene bilprogram OVERLEVER ikke.... Her får vi mye humor, grenseløse stunts, og mye fete biler. Dette programmet kan morra mi se på, sitte samme dama og hun liker det, og jeg elsker det. Top Gear er sjef!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top Gear er rått. Denne episoden var knallbra, som forventet ;).

Greia med top gear er jo at de egentlig kunne ha holdt på med støvsugere, i dette formaet og med samme type stunts tror jeg faktisk det også kunne fungert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"This video is no longer available due to a copyright claim by a third party"

Fuck!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"This video is no longer available due to a copyright claim by a third party"

Fuck!

ligger ute som torrent ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men søker du på f.eks. "top gear polar special part 1" så får du opp mange treff, ikke alle som er fjerna enda :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men søker du på f.eks. "top gear polar special part 1" så får du opp mange treff, ikke alle som er fjerna enda :P

funker ikke dem heller:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofil derimot er et skikkelig drittprogram!

Top Gear og Fifth Gear er mange mange mange mange mange mange ganger bedre enn Autofil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger ute som torrent ;)

Torrent ja, sikkert greit for de som kan det. personlig skjønner jeg ikke noe av torrent greiene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bra episode!! Fikk nesten lyst på en Hilux custom made:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh.. så den nå, sjefs episode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er bare RÅTT :D:D:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så hele greiene på youtube nå .. Utrolig bra :) .. Blir aldri lei av Maye's utrolige optimisme :P .. "Only reason Im here, is because the producer said I had to be"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hele greia igår, utrolig bra : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri lei av Maye's utrolige optimisme :P .. "Only reason Im here, is because the producer said I had to be"..

Hehe beste var jo komentaren da "You will be the first guy on the north pole that realy didnt want to be there in the first place!" : rock :

Top gear er genial, spesielt måten dem gjør narr av franske biler! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall Episode, som alle specials er! : smil : Er vel på høyde med usa episoden syntest jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hva blir neste stunt fra disse karene ?? Skal vel noe til å overgå denne dåden her : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til de skal til månen og teste måne biler jeg:) he he.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig fikk jeg også sett denne, en vanvittig prestasjon av Top Gear folka. Ikke så morsom som mange andre spesial-episoder, men du verden for en jobb de gjør... :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.