#1 Skrevet Juli 26, 2007 hei.. gass spjeldet mitt registrerer ikke full gass.. noen som har noen tips angående dette? er det bare å bytte den ut eller er det noen her som har ett liggende som jeg kunne prøvd?? har kjørt med vag com og sett att den registrere tom gang litt gass og halv gass. mvh Rikard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2007 Prøvd å kjøre en grunninnstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2007 nei det har jeg ikke prøvd tror jeg da.. har du mulighet for å få gjort dette i morgen tror du?? kan betale vis du vil jeg har ikke gjort noe. men han som kjørte bilen med vag comen så på hiddenn mens vi kjørte. men tror ikke han gjorde noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2007 Grunninnstilling skal gjøres uten motor i gang og med ubelastet gasspedal så da regner jeg ikke med at det ble gjort. Om jeg har mulighet for å hjelpe deg med det? Tja skulle alltids klart å få hjulpet deg, men det er sikkert noen nærmere som kan hjelpe deg? Jeg har dessuten en forholdsvis travel helg foran meg (kompis som skal drikkes ut ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...