#1 Skrevet Juli 27, 2007 HEI.. Lurer på hva som er beste å bruke åpen eller lukket dump på denne bilen .... ????? Magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2007 HEI.. Lurer på hva som er beste å bruke åpen eller lukket dump på denne bilen .... ????? Magne Du SKAL ha en resirkulerende dumpventil på bilen din...........ikke VURDER åpen dump en gang. Blir bare krøll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Smak og behag egentlig. Mange som kjører helt fint med dump, og igjen noen som får problemer. Har en kompis med S4 som kjører helt smertefritt med dump, og den smeller skikkelig godt Så jeg skal montere det på min bil i løpet av helga, så får en se om "problemene" oppstår hos meg eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 forge lager faktisk resirk ventiler no som slepper ut i fri luft det den ikke trenger å skaper dinna poff lyden mange ønsker.. speseilt laget til 1.8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Resirk. ventil og stålfilter fra TS så får man denne "pop-off" lyden som holder i massevis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2007 Resirk. ventil og stålfilter fra TS så får man denne "pop-off" lyden som holder i massevis. jeg har hatt resirk ventil( froge alu) og åpent uoljet filter fra ts.... NULL flerrelyd what so ever. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2007 Har hatt orginal Bosch og nå Forge ventil på min. Det låter utrolig bra synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2007 får flerrlyd med åpen dump da jeg slipper gassen litt bare så ikke alt dumper liksom.. men med org ventil får jeg et lite pust bare.. har org TT ventil som jeg prøvde med.. collins åpen ventil jeg bruker til vanlig.. men hørt att om du har ødelagt org ventil får du denne lyden,, en kompis har en A3 1,8Tq å den lager bare den lyden, samt s3en til glenn erik, med greenfilter flerret den ganske stilig, med org ventil,,, men med mye saktere " takt " en min.. vet ike hvorfor... men jeg kjører med åpen dump, å merker ingen forsjell.. jeg ville ha lyden uavhenig av hva andre sier så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2007 http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0105&product=FMDVSPLTR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2007 "Flerrelyden" er lyden av turbinhjulet som bremses.Vakumstyringa til resirken på RS2 jeg hadde hoppa av en gang,og da hadde jeg skikkelig lyd:) Men det jo ikke helt sunt for turbo da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2007 jeg har hatt resirk ventil( froge alu) og åpent uoljet filter fra ts.... NULL flerrelyd what so ever. Nå vet ikke jeg helt hva du mener med flerrelyd, men om det er slik som Kent Roar mener, en slik kvittrelyd som daler nedover, så skal ikke S3'en ha slik lyd. Iallefall ikke min siden jeg får feil melding på vag-com. Ventilen jeg har åpner seg ikke ordentlig av en eller annen grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...