Rat-look inspirasjonsfilm ;)

Anbefalte innlegg

Rat-look er en av de vanskligste tingene og forholde seg til syns jeg. På en side er mange av bilene ufattelig fete. På en annen side, så kan jeg ikke unvære å tenke på hvor mange skjeldne biler som går dukken pga dette. Spesielt gamle VW busser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rat-look er en av de vanskligste tingene og forholde seg til syns jeg. På en side er mange av bilene ufattelig fete. På en annen side, så kan jeg ikke unvære å tenke på hvor mange skjeldne biler som går dukken pga dette. Spesielt gamle VW busser

Jeg håper at de fleste tilfellene er at bilen blir funnet på en låve i dårlig tilstand, blir sluppet på bakken og kjørt slik en sesong før de pusser dem opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rat look er tingen: ja : Lite som er så rått som en stygg og rustete bil med strøkne felger og sluppet helt ned til bakken. Etter min oppfatning, så enten liker du det, eller så hater du det. Jeg simpelheten digger det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rat look er tingen: ja : Lite som er så rått som en stygg og rustete bil med strøkne felger og sluppet helt ned til bakken. Etter min oppfatning, så enten liker du det, eller så hater du det. Jeg simpelheten digger det!

kunne ikke vært mer enig!! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en annen ting med ratrods er at veldig mange av de er i tenknisk veldig god stand, er mye kosmetisk!!! and rust is not a crime!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også digger det. Men jeg kan ikke ungå å få litt dårlig samvittighet. Serlig når det er skjeldne karoserier som Boble med spiltwindow og enkelte typer buss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.