#1 Skrevet Juli 27, 2007 så bilen din sto så fint parkert på lerstad i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2007 var vel pga ei viss bærekule hadde døtte av å en driv aksling som hadde delt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Syns bilen var litt lett på rattet i går ja så det var bra jeg sjekka og ikke bare svei meg innover brusdal`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 bilen må ha hatt artige kjøreegenskaper da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2007 Ja, denne tråden var litt kjedelig uten bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2007 Bilder?? Tror det holder med et: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2007 Bilder??Tror det holder med et: bh : Hva kalles det stuket der da ? Har vært ute for samme "ulykka" sjøl med Jettaen. Siden bilen var så lav (senka 110 mm foran) så måtte jeg presse opp bærearma mens jeg skrudde fast den bolten som skal låse av bærekula. Det hadde jeg tydeligvis ikke klart,for når jeg bremsa ned til Statoil Hatlane så skjedde noe lignende som det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2007 Ligna jo på en BMW bakfra Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2007 Bilder??Tror det holder med et: bh : HHehhehe..Lett på rattet? Hvordan klarte du å svinge med det greierne der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2007 Syns du sa den var litt laus på rattet jeg så du stoppet for å sjekke.. MÅ no virkelig har vært litt vel merkelig å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2007 Hmm... Hvis delane e så slitt så e det vel på tide å ta en service....for LENGE sia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 28, 2007 Hmm... Hvis delane e så slitt så e det vel på tide å ta en service....for LENGE sia...Super Low budget vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2007 Jeg måtte bare bort å se på caddyen. Stygt syn.... Er mye arbeid å få av drivknuta de slik den er nå. Klarer jo ikke holde igjen. Opphengskule til einser er jo mer eller mindre gratis på tema da. Skjermen hadde også fått seg en trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 28, 2007 Super Low budget vet du Ja får håpe den blir ståande no da, leeeenge. Så slepp oss (som prøva å holde bilane vedlike) å møte slik galskap i trafikken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2007 Ja får håpe den blir ståande no da, leeeenge. Så slepp oss (som prøva å holde bilane vedlike) å møte slik galskap i trafikken... Øssa det er jo en gammel bil.. Tut å kjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2007 Hehe, den e jo feit alikavel da;) Såg at den sto still i brusdalen for en måned eller to sia.. Såg å såg å såg på den;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2007 hahahaha venter i spenning på ka terje finner på no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 1, 2007 Hehe, den e jo feit alikavel da;) Såg at den sto still i brusdalen for en måned eller to sia.. Såg å såg å såg på den;D FEIL skrives ikke med t... altså ikke feit men feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 2, 2007 Flirer vær gang jeg kjører forbi dinna stakars bilen din Terje, så i dag stoppet jeg for å ta bilde så folket kan flire litt mer Ser ut som ei normal parkering.. Men hmm hjulet peiker ut vær sin vei på begge sider.. Oi, noe er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 2, 2007 Ser ut som som hjulet har løsnet Men neida, noen har fjusket Håpe du smila enda Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 2, 2007 ..så i dag stoppet jeg for å ta bilde så folket kan flire litt mer Blir vel stående en stund sånn at alle får sett irl. Eller hva Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2007 Nå smiler jeg faktisk enda mer. Det siste bildet der hjalp meg en god del så da ser det ut til at jeg får henta hjem bilen i kveld. Det er noe nytt jeg har begynt med det serru Sverre, jeg tar med meg bilene mine hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 3, 2007 Hehe, steik så gale. Kor det hadda vært å skrudd sammen bilen før du for på tur da Terje? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 3, 2007 Såg at Terje å en til skrudde på bilen i halv 6 tida, å de såg litt komisk ut: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...