#26 Skrevet August 3, 2007 FEIL skrives ikke med t... altså ikke feit men feil.. Hehe, true? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 5, 2007 No har vel snart heile lokal-laget vært på synfaring på Lerstad........kjørte forbi der igår å kunne ikke la vær å ta to bilde som vise fremgangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 5, 2007 Ja, har alle fått vært å sett nå så kan jeg vel ta med meg bilen hjem etter pizzamøtet i kveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 5, 2007 Ja, har alle fått vært å sett nå så kan jeg vel ta med meg bilen hjem etter pizzamøtet i kveld da? Ei har ikke vart der og sett, men för min del kan du bare hente bilen. Ska vare förste man på plass neste gang det skjer noe med bilen din:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...