#1 Skrevet Juli 27, 2007 Greit nok, det er "feil" bil (Calibra) men er det noen i nord eller sør-trøndelag som kunne tatt på seg jobben med å sote vinduene i dørene , vinduene bak og bakruta for meg? Hadde vært strålende Bare å si en pris så ordner det seg sikker Eller er det noen firmaer mellom Trondheim og Verdal som tar på seg sånt for en "rimelig" penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2007 Vestvik reklame på verdal soter ruter, og har gjør det bra! Han er sikkert ikke det rimeligste alternative, men han gjør en bra jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Har en som kanskje kan gjøre det BILLIG (les: gratis), men han har ikke tid før uti september engang.. Hvem selger 3M-film og hvor mye koster det pr. meter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2007 Riis bilglass på Stjørdal, Tommy e kjempe flink, å forholdsvis billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Nei er vel ingen som vil gjøre dette, vel på en calibra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2007 Jovisst er det det, kjøpte film idag, og det blir muligens gjort i morgen evt. til helga.. Gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2007 jeg skulle også hatt sota noen ruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2007 På hvilen bil? Kan høre med han hvor mye han skal ha, grunnen til at jeg ikke betaler noe er at han er i family'n til dama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...