Nord & Sør-Trøndelag: Hvem kan sote ruter for meg?

Anbefalte innlegg

Greit nok, det er "feil" bil (Calibra) men er det noen i nord eller sør-trøndelag som kunne tatt på seg jobben med å sote vinduene i dørene , vinduene bak og bakruta for meg? Hadde vært strålende :D Bare å si en pris så ordner det seg sikker :)

 

Eller er det noen firmaer mellom Trondheim og Verdal som tar på seg sånt for en "rimelig" penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestvik reklame på verdal soter ruter, og har gjør det bra! Han er sikkert ikke det rimeligste alternative, men han gjør en bra jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en som kanskje kan gjøre det BILLIG (les: gratis), men han har ikke tid før uti september engang..

 

Hvem selger 3M-film og hvor mye koster det pr. meter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis bilglass på Stjørdal, Tommy e kjempe flink, å forholdsvis billig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er vel ingen som vil gjøre dette, vel på en calibra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jovisst er det det, kjøpte film idag, og det blir muligens gjort i morgen evt. til helga.. Gratis :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skulle også hatt sota noen ruter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilen bil? Kan høre med han hvor mye han skal ha, grunnen til at jeg ikke betaler noe er at han er i family'n til dama :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.