Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min '99 modell golf 1.9 tdi

Jeg får ikke opp bakluka på den, og jeg får ikke fjernet dekselene i selve uka sån at jeg kommer til låsen. Hva skal jeg gjøre? Dekselene er laget slik at du må åpne luka for å få av dekselene sånn som jeg kan se det, men noen hevder de klarer det likevel, men ingen kan gi meg et fornuftig svar på hvordan...

Jeg har også problemer med selve låsesylindern, men sentrallåsen slår inn på bakluka også.. bare håndtaket som "ikke tar" i noe når jeg drar i det..

hjelp noen ? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta det fra innsiden ja. Sitter 2 små skruer inne i handtaget på dekselet og derefter er den kun festa med klipps. Ta tak i överkant på dekselet, der det er sånne riller, og rykk til. Da ska du få ner en hand bak dekselet og åpne luken.

Håper du skjönte dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg skal stikke hånda ned i mellom dekselet ovenfra? eller fra undersiden? og hva er det egentlig jeg skal gjøre inni der? vet ikke hvordan låsen er bygget opp, eller hva jeg skal ta tak i for å trigge utløseren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var nede og kikket nå, og fikk av dekselet, og opp luka, men det som er problemet er at den kroken som skal utløse åpningen av låsen når man drar i håndtaket, er ikke lang nok vandring på. Den kroken tar bare såvidt borti staget som åpner døra, så det ser ut som det er pga slark eller noe slikt. Låse sylinderen er ødelagt, så den må byttes. men noen tips til hvordan jeg kan fikse det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.