#1 Skrevet Juli 27, 2007 Link til video : http://www.vwaudi-club.no/video/vacn_valer.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2007 vagner, youtube, google video? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Ja hvordan er det med vagner for tiden ? Jeg har ikke konto der for jeg har aldri brukt den før. Youtube og Google utgår pga plass/lengde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 Forte seg nå Paul , venter på link her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Laster opp nå. Den er IKKE redigert og er IKKE med musikk. I stedet har jeg forsøkt å få med så mange biler som mulig av alle typer og slag (bilen til dama er kanskje filmet litt ekstra ). Litt klønete inboard i kjerra til Trond Gundersen har også sneket seg med ( ikke lett å sitte stille når han gasser hehe ). Synes det var greit uten musikk da lyden av bilen er ofte noe av det jeg selv vil høre når jeg finner film av min egen på nett Andreas får klaske ut en link her når den er ferdig lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2007 Sånn, da er det bare å vente på Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2007 Link: http://www.vwaudi-club.no/video/vacn_valer.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2007 Andreas, har du redigert noe på filmen ? Synes den virker bedre enn sist jeg så den hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2007 Laster opp nå. Den er IKKE redigert og er IKKE med musikk. I stedet har jeg forsøkt å få med så mange biler som mulig av alle typer og slag (bilen til dama er kanskje filmet litt ekstra ). Litt klønete inboard i kjerra til Trond Gundersen har også sneket seg med ( ikke lett å sitte stille når han gasser hehe ). Synes det var greit uten musikk da lyden av bilen er ofte noe av det jeg selv vil høre når jeg finner film av min egen på nett Andreas får klaske ut en link her når den er ferdig lastet opp. Du legger da f*en ikke på musikk på en film med masse femmer-musikk (som overgår alt av såkalt vanlig musikk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2007 Andreas, har du redigert noe på filmen ? Synes den virker bedre enn sist jeg så den hehe Nope, ikke gjort noe som helst med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2007 Spennende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2007 også .wmv da grrrr... de filene skulle ikke vært lov å lage!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 27, 2007 Laster ned...gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2007 Kjempebra film Paul Til og med bilen min hadde sneket seg med et par ganger Litt morsomt å se fra inboard-filmen i bilen til Trond.. Når han når igjen den sølvgrå Corradoen (er det det som er dama di sin?) så cruiser han bare rett forbi på første og beste strekke... Mens jeg med min bil lå bak Corradoen i to eller tre runder uten å komme meg forbi... Jeg kjørte litt fortere inn mot hver sving, og Corradoen dro fra litt ut av hver sving... Jeg vil trimme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 28, 2007 også .wmv da grrrr... de filene skulle ikke vært lov å lage!! enig! Får ikke spillt de av på maskina mi (mac) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 28, 2007 Morsom filming, kult med stille kamera langs depostrekket der Ja, jeg vet man ikke skal snakke mens man filmer innboard, men bær over det, jeg er født "Trondsk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2007 Kjempebra film Paul Til og med bilen min hadde sneket seg med et par ganger Litt morsomt å se fra inboard-filmen i bilen til Trond.. Når han når igjen den sølvgrå Corradoen (er det det som er dama di sin?) så cruiser han bare rett forbi på første og beste strekke... Mens jeg med min bil lå bak Corradoen i to eller tre runder uten å komme meg forbi... Jeg kjørte litt fortere inn mot hver sving, og Corradoen dro fra litt ut av hver sving... Jeg vil trimme Stemmer det at det er dama sin. Hun kjørte med instuktør når vi passerte der så hun hadde nok ikke hornene helt ute Uansett så trekker kjerra til Trond utrolig jevnt og pent, man ser godt hvor fint skyv det er i den ned langs rett strekket. Det er ikke alltid like lett å få intrykk av fart med litt vinglete inboard så filming av instrumentene i bilen til Trond er litt for referansens skyld så man kan se det skyver godt på kmt/rpm/boost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2007 enig! Får ikke spillt de av på maskina mi (mac) Sikkert noen som kan konvertere den til noe annet, jeg har null peil på sånt - driver med bil og ikke hidden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 28, 2007 Mordom filming, kult med stille kamera langs depostrekket der Ja, jeg vet man ikke skal snakke mens man filmer innboard, men bær over det, jeg er født "Trondsk" Ja Trond din kakklehøne Takk for turen btw, litt finjustering og litt mer tid på bane så blir du en ekkel fyr å komme forbi Jeg er ikke noen Luc Besson bak kameraet, men prøvde å fange flest biler og mest lyd. Scenen hvor kameraet peker 90 grader mot indre bane fra veggen gir ett godt inntrykk av lyd og hastighet spesiellt om man har separate pc høyttalere med litt avstand i mellom. Da får da formelig kommer bilene fra høyre og suser ut på venstre side av høyttalerene. Håper flere kan filme mer fremover på våre treff da jeg savner mer opptak av morrora. Personlig hadde jeg lånt kamera for anledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 28, 2007 Har et nesten nytt ubrukt sony digital videokamera og masse film. Men sliter med overføringa til pc... Får ikke noe bra bilde! HAdde jeg fått til det kunne jeg ha filmet, eller noen andre for den sags skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 29, 2007 skaff dere en kodek funker fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 29, 2007 link? får ikke til å spille den på VLC heller serru... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg måtte laste ned filen fra internet explorer, fikk det ikke til med mozilla firefox.. Kan godt være det går, men jeg er ingen hiddenguru.. Kan være ett tips til dere som måtte ha trøbbel grunnet nettlesern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 31, 2007 Har litt film med bullet cam fra lördagen. Kanskje ikke så artig film att se på, men legger de linker jeg har her likevel. Först ut er Espen Nörve med sin S3. Kjipt att han måtte hålle igjen i svingen för den lange rakstrekkningen pga stöy måling der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 31, 2007 Förste gång jeg filmer med bulletcam, så desse filmer er vel litt pröve prosjekt. No veit jeg vad som ikke er bra med vinkler og lyd, spesielt lyden er vanskelig att få til. Men ska pröve på nytt på Rudskogen. Tenkte ju klippe sammen en lengre film men må ju ha bra material först. En til med Espens S3 der han blir frakjört av broren, Trond Kenneth Nörve:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...