#26 Skrevet Juli 31, 2007 Hehe... No skal det vel legges til at espen ikke gir på i begynnelsen av strekket da... så helt frakjørt ble han nok ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 31, 2007 Endelig fikk jeg se litt ut av filminga få ut resten da.. Men frakjørt? pøh ser jo ut som han ska velte Dinna fordømra støymålinga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 31, 2007 En til med deg Espen, men her blir du frakjört av Frode: smil : (not true) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 31, 2007 Kommer fler filmer med Ålesunds biler, ser nesten ut som vi har Våler för oss sjöl. HEHE Men trur det blir fler biler som kommer med i kommende film. Natta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 31, 2007 Endelig fikk jeg se litt ut av filminga få ut resten da.. Men frakjørt? pøh ser jo ut som han ska velte Dinna fordømra støymålinga.. Ikke noe mobbing av understell.... Men jimmie.. Tror du har lagt ut samme to ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 31, 2007 Rett film nr 3 = 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 31, 2007 Morsom film, men det gikk jo ikke så fort. Kjenner en som kjører tilsvarende rundetider med en chippet A4 FWD:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 31, 2007 Morsom film, men det gikk jo ikke så fort. Kjenner en som kjører tilsvarende rundetider med en chippet A4 FWD:p Går aldri fort nok men går det bilen klarer der.. Orginal så går ikke all verden.. Fikk litt følelsen av å se på il tempo gigante av å høre lyden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 31, 2007 Morsom film, men det gikk jo ikke så fort. Kjenner en som kjører tilsvarende rundetider med en chippet A4 FWD:p Var det han jeg kjørte om kapp med to ganger? Det var faktisk utrolig morro.. stillingen ble vel 1-1 så vidt jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 31, 2007 Tror du hadde tjent mye tid på å investere mer i understell og bremser. Ser at bilen slenger litt i svingene, samt at du bremser forholdsvis tidlig, ihvertfall ut fra hva TT-en bak deg gjør. Han tar veldig innpå i innbremsinger og svinger, men taper på rettene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 31, 2007 Var det han jeg kjørte om kapp med to ganger? Det var faktisk utrolig morro.. stillingen ble vel 1-1 så vidt jeg husker. Er vel samme person, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 31, 2007 Tror du hadde tjent mye tid på å investere mer i understell og bremser. Ser at bilen slenger litt i svingene, samt at du bremser forholdsvis tidlig, ihvertfall ut fra hva TT-en bak deg gjør. Han tar veldig innpå i innbremsinger og svinger, men taper på rettene. Hvis det er den sorte du tenker på så kjører han på gateslicks så det er nok den største grunnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 31, 2007 Men jimmie.. Tror du har lagt ut samme to ganger... Ops! Sånn går det når du jobber 16 timmer i strekk og sitter oppe og laster opp film på din frivakt. Espen: Du skylder meg 2 timmer med sövn:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 31, 2007 Ops! Sånn går det når du jobber 16 timmer i strekk og sitter oppe og laster oppfilm på din frivakt. Espen: Du skylder meg 2 timmer med sövn:p 2 heile tima? å faen.. er skyldig søvn sjøl! pusse opp stue å kjøkken å skru bil samtidig ser ikke ut til å vær så lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 31, 2007 Her er det Frode i sin TT som satser hardt. Elendigt lyd, men som sagt tidligare, litt pröve filmning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 1, 2007 Her er det Frode i sin TT som satser hardt. Elendigt lyd, men som sagt tidligare, litt pröve filmning. He.he...vekker gode minner Mer film Mer film Mer film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...