Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt meg et par d90 porche hjul, å lurer på hvor hen på nettet de selger slike overganger? eller er det noen i klubben som lager til en overkommelig pris?

mvh Tom Henning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.koed.dk gå inn på e30.. Er bmw side, men de har det der til en ok pris..
De adapterne der var svindyre : eek : 4368 DKK for 4 stk 20 mm.............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De adapterne der var svindyre : eek : 4368 DKK for 4 stk 20 mm.............

er jo halve prisen.. er 1092 per sett og man trenger 2 sett på bilen.. dvs nesten 2200,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, et sett var 2, men håper ikke det er de adapterene på bildet? så ut som de manglet noen hull? hehe, men jeg må jo helt opp 40-50 mm da! for å få rette looken! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med denne fyren:) www.kustoms.no

ja tenkte litt på det jeg også, men han har vel en ganske høy prisklasse!? betaler ikke mer for adaptere en for felgene, hehe, men noe rundt 2500 er overkommelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er bolt sirkelene på 911 egentlig? 5x130 det eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener john-Arne snakket om 4000,- for at det skulle lønnes seg for at han skulle ta jobben og dreie de.. Skal ikke si det for sikkert da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man bruker 1 felles bolt når man går fra 4x100 til 5x130 Så antall hull stemmer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer det, stor at man trengte en lang hjulbolt på siden dems!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer det, stor at man trengte en lang hjulbolt på siden dems!

Ring meg på 99397328. Fikser til rundt 2k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man bruker 1 felles bolt når man går fra 4x100 til 5x130 Så antall hull stemmer :)

Det er til 5x100 man har et felles hull, ikke 5x130

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til 5x100 man har et felles hull, ikke 5x130

Peiling på hvem som selger slikt? altså motsatt av det der? Har bil med 5-100, men har lyst på noen felger som er 4-100?

Og evn om jeg skal få noe til å lage de custom, er det noe spess stålkvalitet en må min ha? 316, super duplex, etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fk automotive selger masse forskjellige adaptere, å det er det jo mange i norge som selger, sjekk på hjemm siden dems, koster ikke så mye heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4/100 og 5/130 deler ikke noen hull nei, der må du bruke to sett med bolter. Det som også er litt køddent på disse adapterene er at ett bolthull fra 4/100 sirkelen ligger bare 2-3mm fra ett av bolthullene på 5/130. Så man må bruke små unbrakobolter for å montere adapteren på trommelen/skiva.

Mulig det er derfor disse er litt dyre, jeg ga vel rundt 3000kr for mine, kjøpte de rett fra Tyskland, er SCC som har laget dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koed tar fra 1000,-DKR og oppover for 2 stk 4-100 --> 5-130...

Koed har akk motsatt av det jeg trenger så blir vell litt custom laging, men noen tanker om valg av stål kvalitet til slikt?

5-100 --> 4-100

billede.asp?billede=1469_1_15662.jpg&map

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg bestiller fra koed, eller fra noen som selger fk utstyr, da fk også har slike adaptere til ruindt 1000kr, men hvor tykke burde jeg ha på min golf da mr Harald? hehe, har du noen formening om det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....., men noen tanker om valg av stål kvalitet til slikt?

5-100 --> 4-100

billede.asp?billede=1469_1_15662.jpg&map

Disse er laget i en alulegering ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får jo fort se hva kvaliteten blir da jeg akkurat har bestil 2 sett derfra, de kom på alt for mye, hehe, koster jo fader meg like mye som felgene jo=( får bare håpe den høyeprisen tilsier at de blir levert fort, hehe, lite sansynlig men, vi får jo se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.