hva skal jeg gjøre??? el-problem vw passat 1,9 TDI

Anbefalte innlegg

hei. da har det som ikke skulle skje skjedd. jeg var så uheldig når jeg monterte interfacen til dvd spillern min at når jeg skulle dytte inn anlegget igjen så kom en ledning til jord og smeltet en del andre ledniger..

jeg har snakket litt med møller og de skal ha alt fra 2000-10.000 for deler av ledningsnettet i bilen min.

er dette noe jeg kan ta på forsikringen selv om det er delevis selvforskylt??? jeg jobbet ikke med den ledningen som kom til jord. bare med andre.

jeg får opp masse feilmeldinger på alt mulig i bilen.

glødelampa mi blinker, esp lampen min lyser og abs lampa mi lyser. jeg kan starte bilen med nøkkelen men kan ta ut nøkkelen av tenningen og bilen går fortsatt. visst jeg skrur lysbrytern over til parklys posisjon så kommer også tennigen på.

jeg trenger alt av tips jeg kan få.... bilen er i dagligdags bruk så jeg er på en måte litt avhengig av at dette blir fikset rimelig fort...

HJELP folkens!!!!! : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en oversikt over de ledningene som er smeltet, isoler dem fra hverandre og sjekk sikringene. Så sletter du alt av feilkoder og ser hva av feil som henger igjen. Kan jo være elektronik som har tatt kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en oversikt over de ledningene som er smeltet, isoler dem fra hverandre og sjekk sikringene. Så sletter du alt av feilkoder og ser hva av feil som henger igjen. Kan jo være elektronik som har tatt kvelden.

ja, det er greit men er dette noe jeg kan få forsikringselskapet til å ta for meg???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er greit men er dette noe jeg kan få forsikringselskapet til å ta for meg???

Det tror jeg neppe men du kan jo ta en tlf til de for å være 100% sikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, dette høres ut som en skikkelig kjip situasjon :(

Tenker du kobler fra batteriet når du skal gjøre slike ting neste gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.