Anbefalte innlegg

Har klar å tuste vekk en nøkkel, og ringte møller for å høre...

Ny nøkkel = 1300,- + koding 400,- : faint :

Undersøkte litt på ebay.de, og kom over denne :

http://cgi.ebay.com/Funkfernbedienung-Klappschluessel-AUDI-A2-A3-A4-A6_W0QQitemZ140141027067QQihZ004QQcategoryZ53909QQrdZ1QQcmdZViewItem

Er dette noe jeg kan bruke??

Evnt. noen som kan tysk som kan tyde om den passer min bil??

Må vel inn å kode den uansett på møller, de er vel skeptisk når man kommer med uorginalt utstyr sikkert... vet ikke om de sliper den på møller også??

Noen som har peil?? :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleide å få nøklene ferdig slipte fra tyskland/fabrikken og kodet de til den enkelte bilen med VAS (diagnoseverktøy). Disse nøklene fra ebay må også slipes og det kan gjøres på forskjellige firmaer her i norge. Har selv brukt Låsegruppen AS til sliping og kodet de selv. Så Ser ikke noe problem med å få nøkkel fra ebay å slipe og kode de her i landet. Så vidt man får riktig type nøkkel til din spesielle bil. Gjennom Møller bestilles de på CH.nr så de slår ikke feil vertfall. Pluss de får oppgraderte nøkkler vist dette er biler med barnesykdommer.(Noen biler hadde problemer med nøkkelkoding som falt ut) Og ikke minst garanti. Jeg ville anbefalt Møller for å slippe problemer i fremtiden selv om det svir i pungen med 1700peng for en nøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.