Anbefalte innlegg

Da er det tid for årets Lost igjen: rock : Noen som her som skal?

MEN det er 2-4 august, ikke 3-5 som står i trådnavnet!

http://www.lost-weekend.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg iallefall. Har vært helt knall de siste årene iallefall. Håper det blir greit vær i år da, men det spørs nå litt. Blir det det, så blir det bra fest iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har vært konge de siste gangene, sinnsykt bra i fjor. Skal prøve å få opp telt som ligger litt sentralt i år, var seint ute i fjor så da ble det camp lengst ute i et skogholt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjelder å være litt tidlig. Helst mandag tirsdag. Men nå er det jo dritt vær, så kanskje greit å vente. Håper det, er i nederland, og kan ikke sitte opp telt helt ennå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og sikret meg teltplass under noen store trær. Er ikke mye vær å skryte av, men håper det bedrer seg til helgen. Er allerede kommet opp 20-30 telt/partytelt nå, så det blir trangt til slutt. Det som var annerledes i år var at man får et festivalarmbånd for campen og et for festivalområdet, så man blir fin og fargerik rundt håndleddet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då jeg og fått opp teltet iallefall. Så begynner moroa i morgen. Synes jeg så deg i går langs veien. Tror bilen din stod langs veien i dag og. Kryr ikke av Sciroccoer rundt her liksom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om jeg tar turen. Men dersom så skal jeg gi beskjed jeg as!

Piiiis TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag våknet jeg med beina liggende i en dam. Inni teltet:( Alt av av partytelt var blåst vekk og overteltet på teltet var vekk. Så det var ikke mye annet å gjøre enn å ta tingene mine og dra der ifra. Skal tilbake da, men med regntøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag våknet jeg med beina liggende i en dam. Inni teltet:( Alt av av partytelt var blåst vekk og overteltet på teltet var vekk. Så det var ikke mye annet å gjøre enn å ta tingene mine og dra der ifra. Skal tilbake da, men med regntøy.

He he ja det var ikke så rent lite det regnet og blåste i morges! Var fint i går kveld i hvertfall. Er bra med liv på LW selv om været ikke har vært det helt store.

Spent på om vårt telt står...: rolleyes Har forresten hatt uvedkommnde i teltet natt til fredag: bråk : De hadde skåret opp innerteltet (vi har et hustelt) og stukket av med drikkevarer og et kamera som en av oss hadde glemt å ta med hjem. Jævlig kjipt at ikke folk kan holde fingrene sine unna. Kamera får eier heldigvis igjen. Det var funnet og levert til hittegodsen på festivalen. Var tydligvis øl de var ute etter......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja blåste visst litt i natt. Våknet i 5tiden av at det føltes som hele teltet skulle blåse bort. Men det har jo gitt seg med vind og regn. Og teltet står nå ennå, så skal snart utigjen, er jo noen bra band idag. Blit sikkert bra idag og, selvom det var en litt kjip start på dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei ut. Været ser ut til å bedre seg. Levert alle barn på overnatting, så nå gjelder det.

Har fått plass i en Princess V42.

Ifjor var det konge. Da var eg på scenen og spilte også, så i år får eg virre litt rundt og få med litt av de andre bandene........ SKÅL!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem spilte du med Curt?? Heldigvis har ingen vært på raid i teltet vårt i år, men var ikke så heldig i fjor. Er stort sett øl folk er ute etter. Skal utigjen nå for å rydde opp plassen vår. så skal det fyrast!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må komme meg tilbake jeg og, kjenner at reperasjonspilsene sin virkning begynner å avta :D

Så da er det bare en ting og gjøre, drekka mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører ikveld, bare ta kontakt på 90538233 visst dere trenger taxi:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører ikveld, bare ta kontakt på 90538233 visst dere trenger taxi:)

Faen at eg ikke leste denne før eg reiste ut igår!!

Ja ja. Kjekt var det ihvertfall...

Har spilt 2 ganger på Lost. Første gangen med Small Talk, og andre gangen var eg med og koret med Foxx and the Foremann.

Sjekk her for å høre.

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=49187

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA ja, fælt til klaging på været her da!

Jeg var der "bare" fra mandag til om ed søndag. Rigge kabler i regn. DET er morro det. Telt.

Phew! Bare for pyser.

Uansett vel overstått festival til de som tok turen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.