#1 Skrevet Juli 28, 2007 Vet ikke om de er knall blå men blåaktig finner de som er silver overalt men ikke de som er blå(aktig) Noen som vet hvor du kan få kjøpt disse? evt bestille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2007 http://www.hoen-usa.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2007 takk:) da var det bestillt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2007 lettere å bestille fra han her på forumet da.. husker ikke hva han het men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 osram diadem er det noen som heter som ser ut som blålys men blinker gult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2007 lettere å bestille fra han her på forumet da.. husker ikke hva han het men Han fra forumet er meg. Har så og si alt fra Höen liggende på lager i Oslo;) Inkl blinklyspærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2007 whops.. da må jeg huske dette neste gang' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2007 Han fra forumet er meg. Har så og si alt fra Höen liggende på lager i Oslo;) Inkl blinklyspærer. Hvor mye tar du for de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2007 jeg å lurer på dt... send gjerne en pm med priser på fjernlys til golfen min å ett sett h3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52024&page=36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2007 Blinklyspærer fra Höen. Blinklyspærene Höen leverer er av chrom typen og IKKE blå (som Osram Diadem pærene) Pærene leveres både til sideblinklys (W5W) og i typen 7506/7507 som er til frontblink og bakblink. W5W pærene er fine, men de andre synes jeg blir for orange og har derfor ikke markesført disse. prisen er 120.- pr sett uansett type. Bildet viser 7506/7507 pæren. W5W er helt sølv men gir oransje lys når den blinker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...