#1 Skrevet Juli 28, 2007 Går no med tanker om å kjøpe en s4 1999 eller 2000, men som ej ser på noken bilder så har den fådt en facelift rundt den tida.. So d ej lurer på er kva blei forandra da egentli,er det berre frontlyktene? Her er to som er til salgs,den i sølv mangler vel faceliften trur ej,lurer litt på den sølvfarga for prisen var lav og kilometer telleren stod på et akseptabelt tall so visst det er berre lyktene so er no d kjapt å skifte:) Ka dokke trur,treng litt hjelp i å velge?? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10214093&sid=xz3abc0NdFq033223 eller http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10543175&sid=xz3abc0NdFq033223 Odd Arne Aambakk Aka Silverking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2007 Går no med tanker om å kjøpe en s4 1999 eller 2000, men som ej ser på noken bilder så har den fådt en facelift rundt den tida..So d ej lurer på er kva blei forandra da egentli,er det berre frontlyktene? Her er to som er til salgs,den i sølv mangler vel faceliften trur ej,lurer litt på den sølvfarga for prisen var lav og kilometer telleren stod på et akseptabelt tall so visst det er berre lyktene so er no d kjapt å skifte:) Ka dokke trur,treng litt hjelp i å velge?? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10214093&sid=xz3abc0NdFq033223 eller http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10543175&sid=xz3abc0NdFq033223 Odd Arne Aambakk Aka Silverking En ting til jeg vet om......spylerdyser til frontvindu på facelift er skjult. Dvs de ligger under panseret. Av de to bilene ville jeg kjøpt den sorte mest pga facelift og interiøret !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2007 Har mest lyst på faceliften,men den svarte er jo gådt 160+ og d er no litt nedtur da a8en min som ej har nettopp solgt va gådt det same.. Men det er jo lite å velge mellom når det gjelder desse bilene,prøvde mej på en import kalkulator og m den blei liknande bil over 100tusen dyrere en i norge,men d va kanskje noke ej gjorde feil.. Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2007 Nå vet ikke jeg om dette gjelder på S4, men på A4 så utgjør hvertfall faceliften en god del interiørmessig. Blant annet annen midtkonsoll med litt forskjellige brytere og hendler, helrødt lys i instrument før facelift mens etter facelift er det hvit bakgrunnsbelysning på tallene, med noen innslag av rødt, og røde visere.. Men vet som sagt ikke sikkert at dette gjelder S4'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2007 Nå vet ikke jeg om dette gjelder på S4, men på A4 så utgjør hvertfall faceliften en god del interiørmessig. Blant annet annen midtkonsoll med litt forskjellige brytere og hendler, helrødt lys i instrument før facelift mens etter facelift er det hvit bakgrunnsbelysning på tallene, med noen innslag av rødt, og røde visere..Men vet som sagt ikke sikkert at dette gjelder S4'n! Samme gjelder S4! Facelift har som nevnt andre lykter foran og bak, skjulte spylerdyser og andre dørhåndtak. Dessuten er det endel tekniske endringer, men de har jeg ikke så oversikt over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2009 får live opp denna tråden litt...når bynte facelift bilene å bli produsert/solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2009 (endret) A4 kom som facelift i 1999, muligens det samme for S4. Som det sies lengre oppe i tråden var det en god del forskjeller. Kan legge til 2 røde diodelys i tak konsoll framme samt rødt lys i åpne/stenge "hjul" for ventilasjonsdyser i dasjbord, vet dog ikke om dette var standard eller som tilvalg i form av lyspakke. Elektronisk åpning av bakluke, 6 eller 8 airbager, bl.a i A og B-stolpene i stedet for 2 (korriger meg om jeg tar feil) og regnes som en sikrere bil. Personlig hadde jeg gått for facelift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2009 Andre lykter, blinklys, dørlister, dørhåndtak, bakfanger, bakluke (der med skiltet og der man åpner) samesize aluspeil, skjulte spylerdyser. Interiørmessig så er det samme speedo og slikt, men den analoge klokka er bytta ut med digital. "redesignet" midtkonsoll med andre knapper, annet styrepanel i taket til lys o.l. Og som de andre har svart: A4 kom som facelift i 1999, muligens det samme for S4. Som det sies lengre oppe i tråden var det en god del forskjeller. Kan legge til 2 røde diodelys i tak konsoll framme samt rødt lys i åpne/stenge "hjul" for ventilasjonsdyser i dasjbord, vet dog ikke om dette var standard eller som tilvalg i form av lyspakke. Elektronisk åpning av bakluke, 6 eller 8 airbager, bl.a i A og B-stolpene i stedet for 2 (korriger meg om jeg tar feil) og regnes som en sikrere bil. Personlig hadde jeg gått for facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...