Begge fk-LED-baklykter slukket

Anbefalte innlegg

La merke til i stad at begge Led baklyktene fra FK hadde sluknet. Bremselysene virker, det samme med blink og ryggelys. Og både park og kjørelys foran virker. Men kjørelys bak virker altså ikke.

Hva kan dette være?

Det er vel en sikring til park og baklys på for hver side, så det kan vel ikke være sikringen? Kan det være lysbryteren?

Eller er det rett og slett at begge lampene tok kvelden samtidig?

Har ikke fått målt noe ennå, da det er en hel del med stereo-demontering før jeg kommer til kontaktene til lampene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da jeg var ute og sjekket nå lyste alt som vanlig igjen... Merkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da jeg var ute og sjekket nå lyste alt som vanlig igjen... Merkelig.

Kontaktfeil ? Sjekket alle kontakter og kabler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev så er det mye stereo-demontering for å komme til baksiden av lampene, så jeg har ikke sjekket der nei. Dessuten skjønner jeg ikke hva det kan være siden høyre og venstre går på hver sin sikring, og både park og kjørelys foran virket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av og til problemer med min venstre baklykt også, men da bare skrur jeg av og på, så funker den igjen : klø : Om det er selve bryteren eller kontakten bak vet jeg ikke, og har ikke brydd meg noe mer siden den har vært så enkelt for meg å løse problemet : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av og til problemer med min venstre baklykt også, men da bare skrur jeg av og på, så funker den igjen : klø : Om det er selve bryteren eller kontakten bak vet jeg ikke, og har ikke brydd meg noe mer siden den har vært så enkelt for meg å løse problemet : rolleyes

Slukker alt da? Eller bare kjørelys? Jeg skrudde bryteren fra normal til park og på den med fullt og blend, men skjedde ikke noe da. Men hadde kanskje virket hvis jeg hadde stoppet motoren og startet igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, nei bare kjørelyset bak som slutter å funke fra tid til annen : dum : Resten av lysene fungerer fint (har ikke testet tåkelyset når det skjer da!). Men jeg skrur ikke av motoren, bare bryteren. Og til nå har det KUN vært den venstre som har hatt dette problemet : rolleyes Ellers er det jo fort gjort å bytte sikring bare for å være på den sikre side ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo nei det var bare kjørelyset hos meg og. Vet du om parklyset foran virker når dette skjer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, parklys foran virker, men de går på hver sin sikring også da ;) Men jeg har ikke målt noe strøm på sikringsboks/ledninger/bryter når dette skjer. Som sagt skrur jeg bare lyset helt av og på igjen, og så funker alt som vanlig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.