Anbefalte innlegg

Noken som har ei formeining om å sand blåse kanten på felgane mine og så polere dei opp igjen istaden for å slipe dei ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandblåsning tror jeg blir alt for grovt på en alu felg.... glassblåsing derimot er bedre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "malingsfjerner" eller noe annet som tar knekken på lakken, men ikke aluen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "malingsfjerner" eller noe annet som tar knekken på lakken, men ikke aluen?

fungerer det med malingsfjærner da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakken er vekk dei skal egentli vere polert kant men forrige eiger har pusset ned felgene men aldri gjort nåke meir for å holde dei blanke. Dermed har det tæra seg inn i aluminiumen, felgane er jo vinter felga so det gjer jo ikkje saken nåke beire. Så der er pora ned i felgane det er dei eg vill ha vekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakken er vekk dei skal egentli vere polert kant men forrige eiger har pusset ned felgene men aldri gjort nåke meir for å holde dei blanke. Dermed har det tæra seg inn i aluminiumen, felgane er jo vinter felga so det gjer jo ikkje saken nåke beire. Så der er pora ned i felgane det er dei eg vill ha vekk!

Skal du ha det skikkelig prono anbefaler jeg deg å gå på med 60 til å begynne med. Regn med å bruke 2-3 timer per felgkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.