#1 Skrevet Juli 28, 2007 Noken som har ei formeining om å sand blåse kanten på felgane mine og så polere dei opp igjen istaden for å slipe dei ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2007 Sandblåsning tror jeg blir alt for grovt på en alu felg.... glassblåsing derimot er bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 Hva med "malingsfjerner" eller noe annet som tar knekken på lakken, men ikke aluen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Hva med "malingsfjerner" eller noe annet som tar knekken på lakken, men ikke aluen? fungerer det med malingsfjærner da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 Lakken er vekk dei skal egentli vere polert kant men forrige eiger har pusset ned felgene men aldri gjort nåke meir for å holde dei blanke. Dermed har det tæra seg inn i aluminiumen, felgane er jo vinter felga so det gjer jo ikkje saken nåke beire. Så der er pora ned i felgane det er dei eg vill ha vekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2007 Lakken er vekk dei skal egentli vere polert kant men forrige eiger har pusset ned felgene men aldri gjort nåke meir for å holde dei blanke. Dermed har det tæra seg inn i aluminiumen, felgane er jo vinter felga so det gjer jo ikkje saken nåke beire. Så der er pora ned i felgane det er dei eg vill ha vekk! Skal du ha det skikkelig prono anbefaler jeg deg å gå på med 60 til å begynne med. Regn med å bruke 2-3 timer per felgkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...