Hvor kjøpe turbo til Tdi?

Anbefalte innlegg

Trenger ny turbo til bilen min, 1,9Tdi pd. 115hk.

hvor kjøpe dette billigst?

Noen som har erfaring fra noen firma i norge?

Har også hørt om dette med Flow-prep, hva er dette?

Er det å anbefale? erfaringer? Pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.gikturbo.se

Gunstig pris og er velrenomerte.

Sendes i posten eller leveres på verkstedet deres litt over halvveis fra Halden til Gøteborg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt, men jeg skiftet en turbo på caravelle for en tid siden, og med rabattene hos møller så kom den på 8600,- og GIK skulle ha 7500,- pluss frakt.... og så måtte jeg sende den gamle i retur. Retur var det også hos møller men det er jo mye nermere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt, men jeg skiftet en turbo på caravelle for en tid siden, og med rabattene hos møller så kom den på 8600,- og GIK skulle ha 7500,- pluss frakt.... og så måtte jeg sende den gamle i retur. Retur var det også hos møller men det er jo mye nermere.

Interessant. Det viser at det også lønner seg å sjekke prisen både hos Møller og andre for akkurat din bil.

Forøvrig har jeg ved flere tilfeller også sjekket hos Turbo-service http://www.turbo.no/ og de har hver gang vært flere tusen dyrere enn svenskene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en splitter ny orginal turbo til salgs.. Aldri brukt, har du motor koden din? sjekket opp på etka og ser ut som den skal passe.

Dele nr på den jeg har er værtfall 038 145 701A til AGR.

5000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.