#1 Skrevet Juli 29, 2007 Har ein A4 b5 98 modell 1.8t. Bilen er senka med VMAXX justerbart senkesett og har montert 18"RS4 felger med 225/40R18. Har problemer med at viss eg svinger brått gjerne på ein homp eller ved litt krenging tar framdekkene borti skjermen og bøyer ned kanten på den. Er den nokon som har erfaring med desse felgane og senkesett. Noken forslag om kva som kan gjerast for å forhindre dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Har ein A4 b5 98 modell 1.8t. Bilen er senka med VMAXX justerbart senkesett og har montert 18"RS4 felger med 225/40R18.Har problemer med at viss eg svinger brått gjerne på ein homp eller ved litt krenging tar framdekkene borti skjermen og bøyer ned kanten på den. Er den nokon som har erfaring med desse felgane og senkesett. Noken forslag om kva som kan gjerast for å forhindre dette? DU må nok skru opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 ja var eit av alternativene. Men syns egentlig den er perfekt. Derfor ganske motvillig til å skru den opp:) Er det eit alternativ å få stivere fjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Bytte gummi til noe med mer strekk slik at det blir mer avstand mellom gummi og skjerm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 Og det vil sei f.eks kjøp dekk som er 225/35? Er dette den lavaste profilen eg kan ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2007 Dette bør vi overlate til mr.dekk-know-it-all runar kopperud! Men tipper dekkstrekk er veien å gå for å beholde eller senke mer.. Søk litt på f.eks håkon olerud, han har skamsenka en a4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2007 vals inn framskjermene dine litt! hadde akkuratt det samme problemet på min, og med bittelitt lettere valsing og hjelp av håkon så ordna det seg uten problemer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2007 Ja men er jo under framskjermen det tar borti. Hjelper det med valsing då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2007 ta bilde og vis hvor det subber? jeg har samme dekkdim som deg og vil tro vil har samme problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2007 Sitter offshore for øyeblikket.Men har lånt eit bilde på forumet for å visa kor det tar borti på min bilen. Felgen tar tak i kanten av skjermen der pilene peiker å bøyer kanten ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2007 da hjelper det fint og valse! det er der problemene var på min også, men på min var det mest i framkant, og der hjalp det og valse, men plasinnerskjermen skurer litt til tider.. tar det borti skruen eller skjermen i bakkant? hvis det er skruen så prøv og bytt den til popnagle eller en annen skrue.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2007 bare te å valse. hadde det samme problemet som du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2007 Ok. Må prøve å få valsa det. Noken som valser i Bergen eller Stavanger området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...