#1 Skrevet Juli 29, 2007 grei bakgrund:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Prøv slik du Jeg har brukt utgangspunktet i en bitteliten tegning av gekkoen for å lage den. Brukt litt tid på den..... Men denne finnes da i en annen post her på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 Kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Kanskje litt mer 'media' eller off-topic denne passer? Men vi har da originalene løpende rundt i hagen i Vestfold også! (Nesten, i hvertfall! Tror nok dette er en salamander, og en svært liten en jeg fant når jeg rusket litt opp langs innkjørselen.. Ble mye kvikkere når den fikk noen minutter i hånden min, i hvertfall!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 Eller man bruker orginalmerke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2007 Får man kjøpt dette på møller? Hva koster det? Hvor stort er det, og er det i flere farger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2007 kunne noen vært behjelpelige med å legge på klubb logoen på gekko bildet, size det til 1200 x 700 til meg på sindre23@hotmail.com? blir satt stor pris på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 ingen som har denne logoen i vector (.eps fil)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 Og hvorfor ligger denne under Vestfold?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2007 Og hvorfor ligger denne under Vestfold?? Fordi vi vestfoldinger er fordømt opptatte av den, tydeligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...