#1 Skrevet Juli 29, 2007 Sitter her og lurer på om dette kunne ha vært noe for min Passat 2006 modell Passat 3c. Er litt usikker på om det hadde vært fint.....hva mener dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Den ser bra ut, men litt usikker på om den ser like bra ut på bilen. Kjøper du den først å den ser bra ut på bilen kjøper jeg den etter deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 Spør du fint får du sikkert teste den før du kjøper den =) men bestiller du på nettet har du 14 dagers angrefrist da så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Da har jeg lekt meg litt i Photoshop og slik blir resultatet....før og etter Er veldig usikker om det ble bra eller ei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 Spør du fint får du sikkert teste den før du kjøper den =) men bestiller du på nettet har du 14 dagers angrefrist da så Det fungerer ikke i denne saken. Kjøper den på auksjon... Og prisen med frakt vil bli ca 2000 kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg syntes original grillen så bedre ut, syntes det manglet noe uten vw merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg syntes original grillen så bedre ut, syntes det manglet noe uten vw merke. Hei du, Ja etter en laaaaaaaaaaang betenkningstid så kom jeg fram til samme beslutning og la ikke inn bud på den. Så da beholder jeg orginalgrillen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2007 Penest MED Vw emblemet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...