#1 Skrevet Juli 29, 2007 Har noen deler som skulle vært høyglanspolert,noen som vet hvem som gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Henger meg på her. Skulle hatt polert litt jeg å:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 hehe jeg orker ikke å prøve på å gjøre det selv: haha : men ser det er mange som har gjort det selv. Noen som vet om et firma? eller en eller annen som tar jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 er flere firma som gjør dette i utlandet. feks tyskland. husker ikke hvem men hvis du søker på chrome på ebay.de kommer det opp endel som "tar på seg allslags jobber" tviler ikke på det er billigere og en å få noen i norge til å gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 Sku kanskje hørt med rieger da,det var dem som polerte felgene til meg. Kostet 750 kr å polere kantene på 4 felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2007 Ingen som vet om noen norske firmaer? anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2007 Har dere i det hele tatt forsøkt å søke på nettet etter noe slikt? Jeg fant flere treff på noen minutter med googling. Centrum Fornikling Nikkel og Krom AS Høvik Komponent AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2007 prøvde litt på startsiden men er jo alltid greit å få vite det av noen her som har hatt erfaring med dem og er fornøyd. men skal sjekke google. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2007 Send en pm til IDEN i drammen lokallag og hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2007 Centrum fornikling i oslo driver med dette folkens....vist dere skal ha noe polert,forniklet eller krommet av noe slag så ring 22204841 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2007 Det er DYRT å få folk til å gjøre dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2007 Ja det er det som er problemet i norge er jo timesprisen som koster så sykt mye. men jeg holder på med høypolering si av vanlig jobben så dere kan ta kontakt på mrshll_thms@yahoo.com og diskutere mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...