#1 Skrevet Juli 29, 2007 i flere tilfeller så kunne jeg hatt behov for å lage eksos anlegg til biler selv. spesielt, når komplett orginal anlegg koster 6000 og svendsen eksos tar 7-9tusen for en kustom ett. Investering av en rørbøyer er kanskje på sin plass, da både biltema har til 899,- og torshov/gasolin til under 2990,- men så er spm, hvor kan en kjøpe meterlengder el.lign til billig penge? alt fra orginal dim 1.25" til 3" er interessant. Mvh Hobbyproblematikeren RA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 bilextra har hvertfall det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 Torshov, mekonomen osv har iallefall en del utvalg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Torshov, mekonomen osv har iallefall en del utvalg.. ja, glemte å nevne at jeg er klar over at de har, men noen leverandører I oslo/akershus som kanskje har 2-3m rette lengder som kan kjøpes (pleier kanskje å være noe billigere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2007 ja, glemte å nevne at jeg er klar over at de har, men noen leverandører I oslo/akershus som kanskje har 2-3m rette lengder som kan kjøpes (pleier kanskje å være noe billigere) Regnet nesten med at du visste om det.. Kanskje billigere å kjøpe andre steder om du skal ha en del da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2007 Regnet nesten med at du visste om det.. Kanskje billigere å kjøpe andre steder om du skal ha en del da.. er ikke snakk om hundrevis av metere, men skal man tjene noen kr, så bør jo gjerne innkjøpspris være fordelaktig. skal høre litt rundt i morgen, bare luftet det her for gud vite hva folket her veit innimellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2007 mekaniske verksteder ordner slikt for deg.. til gamle bilen min (bmw e34) så gav jeg 500,- i råmateriale for eksosen. rørbøyer fikk jeg lånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...