#1 Skrevet Juli 29, 2007 Hei, Sjekket vagcom på bilen min for å se om jeg hadde noen feilkoder, og det hadde jeg : Sunday, 15 July 2007, 19:25:23VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 CD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1042 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00028 1 Fault Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent Noen som veit hvor jeg finner denne sensoren på bilen/motoren min? Passat 2000, 1.9 Tdi Pumpedyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2007 Sitter vel på en dieselslange i nærheten av dieselfilteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78835 Hadde nesten samme feilkode jeg på min Touran. Den var inne på service og fikk byttet et rele tror jeg det var. Var en lampe som lyste i displayet innimellom også hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 viss det er pumpedyse å den er chippa med box får du ofte opp den koden, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 viss det er pumpedyse å den er chippa med box får du ofte opp den koden, er pumpedyse ja, men ikke chippet med boks. og feilen var der før den ble chippet og:) Noen med etka her som kan søke seg frem til fuel temp sensoren så jeg ser hvor den sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2007 den sitter bak på ein slange bak på motorlitt nede bak på høgre side når du står forran bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2007 http://www.biltuning.no/vo_images/monteringeks/VW-TDI.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2007 sånn ser føleren ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2007 okay skal se om det er noe med kabelene til denne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2007 Har akkurat samme feilkoden på Passat'n min nå, er det kun føleren og ledningsnett som kan forårsaken denne feilkoden? Og vil denne medføre at bilen f.eks. går dårligere? Hva gjør egentlig denne sensoren? Noen som har en god forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 30, 2007 viss det er power-box i bilen så får du den koden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2007 viss det er power-box i bilen så får du den koden Det sitter ikke PowerBox i bilen, ei heller er bilen chip'et... Men hvilken funksjon har den da? Hvis den sitter i forbindelse med koblinger på en evt. PoerBox, så må den vel gjøre noe i forhold til effekt som motoren yter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2007 jeg har en liggende hvis du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2007 jeg har en liggende hvis du trenger Er denne ny ? Men er det noen som vet om denne har innvirkning på effekten på motoren? Virkning av turbo ? etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2007 den vil nokk gå dårli viss denne er død 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 3, 2007 Er denne ny ? Men er det noen som vet om denne har innvirkning på effekten på motoren? Virkning av turbo ? etc? helt ny ja. men ser nå at det er til en 1,9tdi a6 med delenr 038 906 081b. Kan jo hende det er samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 3, 2007 helt ny ja. men ser nå at det er til en 1,9tdi a6 med delenr 038 906 081b. Kan jo hende det er samme. Er den samme ja på min også.... Kan du sende meg pris på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...