#1 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg har bestemt meg for chrome speil. Hvor kan jeg få kjøpt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Ebay eller http://www.norskbildelsenter.no har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Jeg har sett der, men finner bare m3 speil og speilkapper. Vil ha noen andre, men hvor får jeg kjøpt det da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 Du kan også få tak i et stort høyrespeil og montere karbon-kapper på speilene Selges ekte karbon-kapper på Ebay men det koster cirka 1600 kr paret (å kun til symmetriske speil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 Sånn du ser etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2007 Ja kanskje noe sånn:) er det kapper eller hele speil? Hvordan er frakt og toll kostnadene fra ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2007 Er det noen Norske sider som har disse speilene eller noen som lingner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2007 Sånn du ser etter? Noe sånn ja:P Hva heter disse speilene?`Blir de solgt i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2007 Noen som har et tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2007 Noe sånn ja:P Hva heter disse speilene?`Blir de solgt i norge? Ebay? Finner det sikkert i Norge også om du leter lenge nok. Se hos bs f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2007 Ebay? Finner det sikkert i Norge også om du leter lenge nok. Se hos bs f.eks. Noen andre tips? Finner ikke noe hos bsbildeler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...