#1 Skrevet Juli 29, 2007 Har ei vannpumpe på min 85modell golf som skriker. Kjenner uten å ta av reima at det er slakk i den så må byttes snarest. Spørsmålet er om jeg må av med registerrema for å bytte pumpa? Er en vanlig 1.8gasser motor. Byttet på en 16v en gang, tok av rema der hvertfall. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2007 Hmm, skal ikke være nødvendig, verken på gasser eller 16v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2007 slakk reima, skru av de 4 (17mm?) som sitter på'n (er 17mm på 16v'n min med servobrakett iallefall) fjern så pumpa og sett på ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2007 Ja, mente kanskje det skulle gå uten å ta av reima. Tok av regrema på 16V`en men så etterpå at det kanskje ikke var nødvendig. Da kan hende jeg orker å skru imorra og Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...