#1 Skrevet Juli 29, 2007 Som bildene viser, dørene på passasjer-sidene er ikke i "sync". Hadde av interiør og vindusheis på fremre passasjerdør i dag for å fikse div småtteri, og fikk det "up close". Noen tips til hvordan kan jeg få justert dette så det blir korrekt? Helt fersk her. ;-) /stephan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Har akkurat samme problemet på min S4. Bare at det er på førersiden. Vet at førerdøra er litt slarkete, men har ikke fått meg til å skifte hengslene enda. Har du mye slark i dørhengslene? Noen som vet om god metode for å justere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Løsne skruene i festene det, og justere det til, må sjaue litt (skru til og fra noen ganger før det blir greit, lønner seg å ha med en til å holde, mens du/den andre skrur.. Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 Forsøkte å så vidt å løsne til bakdøra, men det er da sanns førerdøra jeg må gå på. Skal titte på dette i ettermiddag. Skal ta noen bilder, gir beskjed hvordan det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2007 fått justert dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2007 Ja, som blir sagt her. Festehullene til både låsen og hengslene er litt ovale, og en kan justere litt frem og tilbake. Bare å ta av interiørplasten der hengsler og slikt er for å komme til. Har gjort det selv, både på C4 og på A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2007 Jeg er typen som kan bruke en time før jeg er fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2007 Jeg begynte, og ble opptatt med jobb, ikke fått gjort det. Poster bilde når det er i boks. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...