Justering av dører - 1995 S6

Anbefalte innlegg

Som bildene viser, dørene på passasjer-sidene er ikke i "sync". Hadde av interiør og vindusheis på fremre passasjerdør i dag for å fikse div småtteri, og fikk det "up close". Noen tips til hvordan kan jeg få justert dette så det blir korrekt? Helt fersk her. ;-)

/stephan

door1.jpg

door2.jpg

door3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet på min S4. Bare at det er på førersiden. Vet at førerdøra er litt slarkete, men har ikke fått meg til å skifte hengslene enda.

Har du mye slark i dørhengslene?

Noen som vet om god metode for å justere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsne skruene i festene det, og justere det til, må sjaue litt (skru til og fra noen ganger før det blir greit, lønner seg å ha med en til å holde, mens du/den andre skrur..

Lykke til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkte å så vidt å løsne til bakdøra, men det er da sanns førerdøra jeg må gå på. Skal titte på dette i ettermiddag. Skal ta noen bilder, gir beskjed hvordan det går.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått justert dørene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som blir sagt her. Festehullene til både låsen og hengslene er litt ovale, og en kan justere litt frem og tilbake. Bare å ta av interiørplasten der hengsler og slikt er for å komme til.

Har gjort det selv, både på C4 og på A4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er typen som kan bruke en time før jeg er fornøyd. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte, og ble opptatt med jobb, ikke fått gjort det. Poster bilde når det er i boks. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.