#1 Skrevet Juli 30, 2007 Noen som har kjennskap til denne? I tilfelle vil jeg gjerne vite hva jeg lurer på å ta i innbytte. Eier er ikke medlem så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Ser i hvertfall ut som du må ha planker i bilen for å forsere fartshumper uten å strande på midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 1.9 TDi 110hk i følge mekonomen. Altså ikke pumpedyse motor. Kommer nok fort til å savne S4'en (bortsett fra når du fyller tanken). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 1.9 TDi 110hk i følge mekonomen. Altså ikke pumpedyse motor. Kommer nok fort til å savne S4'en (bortsett fra når du fyller tanken). Jah... spørs hvordan det skal bli mulig å kjøre med denne her omkring: klø : Kommer definitivt til å savne gromvogna jah, men den er kanskje noe mer økonomisk denne jah:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 har du solgt s4`n din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2007 har du solgt s4`n din da? Se første post.... vurderer innbytte, altså ikke solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2007 har du solgt s4`n din da? Det er som Petter sier, vurderer innbytte i denne A6'n... Hva tror dere, grei deal eller? Den er jo en smule mer økonomisk enn S4'n Den må jo heves litt da, så det er mulig å bruke bilen, i tilfelle jeg tar den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2007 Åsså må du lakke nederste lista på dørene Ikke pumpedyse som nevnt tidligere, ikke underspyling på stempler. Mindre effekt ved chip. Spørs hvor billig den er altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2007 Åsså må du lakke nederste lista på dørene Ikke pumpedyse som nevnt tidligere, ikke underspyling på stempler. Mindre effekt ved chip. Spørs hvor billig den er altså.. Det har du rett i mister;) Eier mener den er chippet til 145 nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2007 Det er vel på momentet det er størst forskjell på PD vs. ikke-PD motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2007 Det er vel på momentet det er størst forskjell på PD vs. ikke-PD motorene. Va er egentlig forskjellen på pumpedyse vs ikke da? Det er jo momentet som er kjekt ved en diesel, såpass vet jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2007 http://www.volkswagen.no/pumpedyse/pumpedyse.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2007 uansett, Drit fet bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...