#1 Skrevet Juli 30, 2007 noen som vet hvem som selger de bitte små o,8w pærene som er bak knappene for grøftelys etc i rs2, og sikkert alle B4?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 noen som vet hvem som selger de bitte små o,8w pærene som er bak knappene for grøftelys etc i rs2, og sikkert alle B4?? Jeg har vært og forhørt meg på det samme da samtlige mine er kaputt også. Iflg møller så måtte man kjøpe hele bryteren til en nissepris på 300,- à bryter. Det utgår jo med skyhøye kneløft for min del, så jeg skal helle fikse meg noen dioder og prøve og lodde selv. Det er jo sokkelløse pærer som er i disse bryterene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 de hadde 1,2w på biltema, men de lyste voldsomt sterkt, og blir ganske varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 De har disse pærene hos Møller selv, bare at de er ikke klar over det. Står tilogmed på samme side som bryterne i delekatalogen. 12 volt, 0.8 watt. Delenummer 8A0 919 062 til rundt 20,-/stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 Tilsvarende pærer kan også skaffes hos ELFA, evt. så kan man lodde inn LEDs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...