Ny Styling til Passat 3c, Er dette tøft eller?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på jakt etter styling til min Passat 3C som er en 2006 modell.

 

Jeg fant ut at utvalget til 3C er helt fantastisk lite, og det fant jeg ut ganske raskt også.

 

De jeg har funnet er Votex sitt og ABT sitt. Felles for disse er at de er VANNVITTIG : eek : dyre.

ABT sitt er kun front og bak fanger (de har ikke sideskjørt).

 

Så det har liksom ikke vært så mye å velge i, men nå kom jeg over en ny side her på nettet og fant noen andre som har styling til min bil.

 

Var dette tøft og skal jeg gå for det?

Prismessig så ligger det på ca. 10.000 kroner + mva

 

Tingen er at det viser en sedan utgave mens jeg har stasjonsvogn.

Men tror bare det er nederste del på støtfanger og bakfanger. Det er vel likt uansett?

 

Kom med din mening!

 

Her er bilder av stylingen:

Styling 1.jpg

Styling 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wotex sitt er helt klart penere i mine øyne.

Syntes dette så litt "rotete" ut, men hadde helt klart blitt tøft og unikt, og absolutt noe ikke "alle"har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hadde helt klart blitt tøft og unikt, og absolutt noe ikke "alle"har.

 

Må vel finnes noe som er penere enn dette kittet. Ser ut som de bare har dratt noen streker på ett ark. Husk på at det er ikke viktigst å skille seg ut, men heller å få bilen til å se litt mere smakfull ut. Klistrer vel ikke bare på noe styling for "å ha noe ingen andre har"

 

Jeg hadde ungått dette kittet, selv om det "følger med sideskjørt" Er en grunn til at Votex og ABT er dyrere enn dette. har noe med kvaliteten, passformen og ikke minst designen: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk ikke EN ting med den stylingen som falt i smak hos meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joooohoooo!!

 

3 stk som har sagt noe og ingen positive.....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joooohoooo!!

 

3 stk som har sagt noe og ingen positive.....: rolleyes

 

 

det er rart. Er liksom ingenting på dette stylingsettet som passer med bilens linjer. Veit ikke hva du syntes om dette, men å gå for dette settet bare PGA pris og det faktum at man får med Wannabe M3sideskjørt (back to the 90`s) er vel feil. Har man så mye penger at man vil investere 10.000kr i den plastikken der, så har du antageligvis ikke spandert på deg dyre nok felger.

 

Gå for Votex om du først skal gå for noe sånn plast, da dette er såpass behagelig å se på.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten synes jeg er ganske fin.....

Den følger faktisk noen av passaten sine linjer.

 

Bak fangeren er jeg litt enig i at ikke stemmer helt med passat sine linjer.

Passer kanskje på en riskoker!

 

Når det gjelder sideskjørt så har jeg ikke noen meninger egentlig. Bildet er egentlig litt for dårlig og har ikke noen erfaringer med BMW sideskjørt.

 

Men alt i alt så synes jeg faktisk fronten er litt pen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager altså men dette var ikke bra. ser dessverre ut som om det er noen som har prøvd å photoshoppe men ting gikk alvorlig galt. prøv heller med noe fra votex eller noe som er litt mindre. hmmm skrikende, noe som komplimenterer bilens orginale linjer. bil skal jo ikke ses kun for frontfangerens skyld? skal jo være en viss helhet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte heller ikke dette noe særlig.Er alt for "rotete" i forhold til bilen.

Har gått for Votex på min bil og er fornøyd med det.

Fine linjer og perfekt passform!: rock :

Legger ved et par dårlige bilder jeg hadde liggende..

DSC_0396sm.jpg

DSC_0401sm.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om votex gjør sakene sine best her!!!!

Den var flott!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kittet der var ikkje so værst, einaste som er å sette fingeren på er vel de ''rillene'' på bakfangeren ?

Sjølv syns eg at ABT sitt kitt er knas ;) (kan kansje bruke sidesjørt fra en levrandør som har det : rolleyes )

 

VW_passat_171_1024.jpg

 

uansett, lykke til med valget ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg, synes ikke det så så galt ut jeg da. er det noe jeg skal sette fingern på er det de rillene på siden av bakfangern. men, du får ihvertfall et kit som ikke så mange andre har. og jeg sitter med en følelse av at dette ser bedre ut real life enn på bilder.

 

jeg hadde driti i litt hva alle andre sier jeg da. for det er din bil og du skal kjøre den. smaken er som baken delt i 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta utgangspunkt i ett stylingkit man liker og modde det så det blir 100% sånn man vil ha det da?

Har ennå ikke skjønt det der med å kjøpe ting ferdig og ferdig med det.....:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

caractere sin er heller ikke så dum etter min smak... er litt samme design som passat R36

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, legger meg flat her.. orker ikkje å diskutere dette meir..

sleng på votex styling, noen fete felger og noen småe diskrete detaljer so blir denne bankers : rock :

 

happy ? :nana:

 

 

Og ironien ligger ganske tjukt i luften her :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

happy ?

 

Nja. Så for meg at du skulle være med å diskutere litt til.

 

Og ironien ligger ganske tjukt i luften her :-)

 

no shit sherlock.

 

Men du får velge hva du selv føler passer din egen bil. bare pass på så det blir unikt nok:rolleye:

 

edit: Da har jeg moderert bort enkelte innlegg. Er tydelig at råd som innebærer diskre modifikasjoner faller hjertet alt for tungt i denne klubben. Vær Unik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne styling leverandøren: http://www.lltek.com/volksgate/html/passat_3c_by_caractere.htm

Caractere ser det ut til at produsenten heter.

 

Noen bilder:

carvpc3_overall_rear_var_xy.jpg

carvpc3_overall_front_var_xy.jpg

Fant en PDF katalog også... http://www.caractere.com/BrochuresPdf/vw-passatvariant06.pdf

 

Ser det er NBS som er distributør i Norge. Da er det vel enklest å evt. bestille gjennom de da? Noen som har denne stylingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.