Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt ErWin av audi?

Funnet siden deres, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer.

Laster du ned, og kjøper tilganger, eller kan du kjøpe en dvd som holder evig?

litt usikker, siden er på tysk også... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg har forstått så kjøper du tilgang til å kunne laste ned et pdf-dokument. Har aldri prøvd dette selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å registrere seg med brukernavn og passord. Så kommer du inn på danske sider. All dokumentasjon er på engelsk og tysk. Koster 35 euro for 24 timer uten utskrivingsmuligheter.

De bruker sealed media pdf. Så det programmet må du laste ned og inst. på pc en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å registrere seg med brukernavn og passord. Så kommer du inn på danske sider. All dokumentasjon er på engelsk og tysk. Koster 35 euro for 24 timer uten utskrivingsmuligheter.

De bruker sealed media pdf. Så det programmet må du laste ned og inst. på pc en.

Jeg lastet ned alt til en bil tidligere, og hadde tilgang i ett år. Brukte sealed pdf, og så printet jeg selvfølgelig ut etter hvert. Kan jo hende de har forandret i det siste året angående printemuligheten.

Kjøp en DVD fra Bently (eBahn) i stedet da vel. Disse gjelder gjerne us-utgaver, men det er lite forskjell å finne i forhold til biler i Europa.

Da har du programmet veeeeeeeeldig lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel det jeg heller mot, fant noen på nettet nå... Litt usikker på hvor reel 3 og 4 literen til Audi er mot min 1,9, men så får være. Jeg har vel uansett ingenting i motorrommet å gjøre... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.