#1 Skrevet August 17, 2004 Har oppdaget ett par ganger at spylervæske måleren vises i dashbordet som "tom", og det gir ett pip eller to etter oppstart av bilen, enda beholderen er ca halvfull. Noen som veit hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 Har samme problemet. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2010 følreren ligger i selve pumpa. Pumpa kan funke selv om ikke måleren funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2010 På min var dette flottøren i sensoren (henger sammen med pumpa), som var blitt fylt med spylervæske. Da sank den, og jeg fikk alarm/varsel. Skift pumpe. Denne passer til diverse, og er billig. http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=955520002&Group=3163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2010 Frost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2010 ikke kjøp den på møller ihvertfall... tror de skulle ha 714kr... var noe sånn. Garantert sensoren\flotøren... mulig du kan ta den ut og "overhale" den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2010 skjer på min 02 golf når det er under -5 . Billig spylerveske sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...