#1 Skrevet Juli 30, 2007 Gjelder A4 B6. Er sideskjørtene samme på S-line eksteriørpakke som på orginal bil uten S-line? Bare dørlistene som er forskjellig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Gjelder A4 B6. Er sideskjørtene samme på S-line eksteriørpakke som på orginal bil uten S-line? Bare dørlistene som er forskjellig? Riktig... Hvis du vurderer å bytte disse kan jeg sterkt anbefale skjørtene fra A4 DTM (B7) som er griselekre og koster ca. 1800,- pr. stk. hos Møller. Passer rett på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Riktig... Hvis du vurderer å bytte disse kan jeg sterkt anbefale skjørtene fra A4 DTM (B7) som er griselekre og koster ca. 1800,- pr. stk. hos Møller. Passer rett på bilen din. Hmm....dette må jeg se på. Du har ikke tilfeldigvis delenr på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 Ser de på DTM bygger ut litt ja.....hvordan tror du det blir i kombinasjon med S4-dørlister? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Ser de på DTM bygger ut litt ja.....hvordan tror du det blir i kombinasjon med S4-dørlister? Griselekkert, rett og slett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2007 Griselekkert, rett og slett. Og jeg regner med du er 100% sikker på at de passer på min uten modifikasjoner? Tenker jeg bestiller de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...