Kanalskjørtene på S-line - samme som orginal?

Anbefalte innlegg

Gjelder A4 B6. Er sideskjørtene samme på S-line eksteriørpakke som på orginal bil uten S-line? Bare dørlistene som er forskjellig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder A4 B6. Er sideskjørtene samme på S-line eksteriørpakke som på orginal bil uten S-line? Bare dørlistene som er forskjellig?

Riktig... Hvis du vurderer å bytte disse kan jeg sterkt anbefale skjørtene fra A4 DTM (B7) som er griselekre og koster ca. 1800,- pr. stk. hos Møller. Passer rett på bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig... Hvis du vurderer å bytte disse kan jeg sterkt anbefale skjørtene fra A4 DTM (B7) som er griselekre og koster ca. 1800,- pr. stk. hos Møller. Passer rett på bilen din.

Hmm....dette må jeg se på. Du har ikke tilfeldigvis delenr på disse? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de på DTM bygger ut litt ja.....hvordan tror du det blir i kombinasjon med S4-dørlister?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de på DTM bygger ut litt ja.....hvordan tror du det blir i kombinasjon med S4-dørlister?

Griselekkert, rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Griselekkert, rett og slett.

Og jeg regner med du er 100% sikker på at de passer på min uten modifikasjoner? Tenker jeg bestiller de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.