Anbefalte innlegg

Skal handle senkesats til poloen jeg skal overta , men er litt usikker på hviken senk jeg skal gå for

40/40 eller 60/40 bilen skal ikke bli for lav da den skal brukes i hverdagen og settet skal heller ikke koste allverden , men må ha med nye dempere, skal bruke maks 4000,-

 

Skal også invester i 15" RH cup felger , enten i sølv , eller med sort senter og polert kant , hva tror folket blir kulest ?

et par bilder av bilen slik den var når vi kjøpte den...

7_-510795626.jpg

7_1320870354.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lupoen min var senket rundt 100mm rundbaut å da var det fortsatt mye å gå på, så ville vel gått for 60/60 tenker jeg, tror det hadde sett best ut ihvertfall, men du får vel noe billig coilover kits til 9n for rundt 6-7000, så det er jo ikke så mye opp.

-Henning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lupoen min var senket rundt 100mm rundbaut å da var det fortsatt mye å gå på, så ville vel gått for 60/60 tenker jeg, tror det hadde sett best ut ihvertfall, men du får vel noe billig coilover kits til 9n for rundt 6-7000, så det er jo ikke så mye opp.

-Henning

 

Gidder ikke legge alt for mye kroner i denne bilen , da jeg mest sansynlig ikke skal ha den mer enn 1års tid , men kan ikke kjøre rundt i høydehus heller ;)

 

Noen som har bilder av polo senket 40/40 eller 60/40 , senker 60/40 60foran og 40 bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du kan jo selge det løst ved eventuele salg i fremtiden, tror ikke det er noe stort problem med å få solgt det løst! hehe, men har desverre ingen bilder! også tror jeg mørke felger hadde passet bra på den lyse bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder av polo senket 40/40 eller 60/40 ger da ???

 

Skal ha 15" kantfelger med 195/45 dekk regner jeg med

Hva ser best ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poloen er utrolig høy orginal, og med 15" må du nok opp i 80mm for at det blir seende greit ut. Hvis jeg var deg, ville jeg kjøpt meg et billig gewinde til rundt 4-5000. det er mer en bra nok til dagelig bruk, og da har du ikke det problemet at du kan bestille noe som ikke senker nok. Er mye fint på ebay : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke hatt 40\40, det hadde jeg på min først. Fikk liksom en slik ligger litt på reva følelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7_-510795626copy.jpg

 

Det ble sykt rått. Eneste minuset var mere kant forran enn bak. Men fy F for ett rått utseende bilen fikk med de felgene og senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får justerbart senk fra interalloy til 2700kr.. men det senker max 60/60.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får justerbart senk fra interalloy til 2700kr.. men det senker max 60/60.

 

Hvor får man dette da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der ja , hva med dette settet , er det brukbart tro , kommer jo på ca 3200 ferdig momset...

 

http://cgi.ebay.de/GT-Cupline-Gewindefahrwerk-VW-Polo-6N-Seat-Ibiza_W0QQitemZ300136783263QQihZ020QQcategoryZ44163QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Jeg har sett på dette jeg også, og tenkte å prøve dette på einser prosjektet mitt når det blir påbegynt. GT-Cupline settene senker vel opp til 100 eller 120mm. Gjør iallefall det på Golf1, og da gjør det sikkert det på polo også, som lider av end mer høydeskrekk : smil :

Syntest det virker veldig ok.

 

Inter Alloy har jo bare opp til 60mm senk, og det tror jeg blir i minste laget er jeg redd for. Hadde 60mm senk på en golf 3 jeg hadde for lenge siden, og syntest ikke den var noe lav.

 

EDIT: Ser at der er 25-95mm senk forran og 50-115 bak, det skal vel holde. da får du det jo akkurat sånn du vil ha det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på tyske ebay og handla billig justerbart. Kom på 2200,- inkl. frakt. Sikkert ikke verdens beste sett, men til den prisen, kan jeg jo kjøpe 2-3 sett i forhold til prisen her hjemme. Ikke like enkelt å finne de som sender til norge, men en mail kan fort svare på det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det settet fra iteralloy har TÜV på maks 60/60, men man kan helt sikkert senke ned mot 80mm. Men da gjelder ikke garanti eller TÜV.

Via JOM får man også justerbart senk til ca 3000kr. Og da er det godkjent ned til 80/80mm.

Begynner å bli rimelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det settet fra iteralloy har TÜV på maks 60/60, men man kan helt sikkert senke ned mot 80mm. Men da gjelder ikke garanti eller TÜV.

Via JOM får man også justerbart senk til ca 3000kr. Og da er det godkjent ned til 80/80mm.

Begynner å bli rimelig..

 

Og hva er så JOM ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produsent. Må korrigere meg selv, det settet fra interalloy koster ikke 2700kr. jeg så på feil vare.. Riktig pris der er 3300kr.

Jeg blir å bestille JOM eller interalloy til min neste bil, tvert. Regner ikke med H&R kvalitet/kjøreegenskaper, men bilen blir like lav :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.