#1 Skrevet Juli 30, 2007 Skal gå til innkjøp av nye felger til Poloen jeg skal overta Har da bestemt meg for RH cup i 7x15 , men er usikker på om jeg skal ha sort eller sølv senter Hva tror dere blir kulest på denne bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 SØLV! sort senter synes jeg kun kler de bilene som har nøyaktig samme sortfarge i andre detaljer på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 sort, uten tvil! hehe, de sølv blir for vanelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 Hvilken dekkdimensjon bør jeg gå for da ? 195/50 eller 195/45 15" er jo billigere med 195/50 men mer riktig med 45 profil kanskje ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 165/40-15. og solid senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2007 165/40-15. og solid senk He he , skal nok ha en bil som er kjørbar også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2007 He he , skal nok ha en bil som er kjørbar også da Om det ruller så er det kjørbart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2007 Hvilken dekkdimensjon bør jeg gå for da ? 195/50 eller 195/45 15" er jo billigere med 195/50 men mer riktig med 45 profil kanskje ??? spørs på senkesettet, lav bil vil ha 45 profil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2007 Skal gå til innkjøp av nye felger til Poloen jeg skal overtaHar da bestemt meg for RH cup i 7x15 , men er usikker på om jeg skal ha sort eller sølv senter Hva tror dere blir kulest på denne bilen ? Ville helt klart hatt sort dekksel. Har forresten noen 195-50-15 dekk liggende noen år gammle, men MYE mønster igjen på de. Løp ned en etasje og kjøp: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2007 spørs på senkesettet, lav bil vil ha 45 profil. Blir ikke veldig senket , sansynlig 40/40 eller 60/40 , ikke bestemt det helt ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2007 slår et slag for 165/40 jeg altså! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2007 slår et slag for 165/40 jeg altså! hehe Hva er poenget med å sette på dekk som blir superstekt på 7x15 samt at de er mye mindre enn orig. hjuldim når bilen skal senkes "normalt"? Nei 195/45 er tingen her, kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2007 Hvis du vil ha littegranne kjørekomfort, da ville jeg gått for noe litt mer hodepinevennlig enn 165/40-45. 195 gir deg litt mer komfort, pluss at det kommer til å ta litt plass i hjulbrønnen. Da ser det også litt bedre ut når du senker. Selv har jeg et sett ATS Planet, sølvfargede med glanspolert kant. Ligner en del på RH Cup også. Synes det er veldig kledelig på sølvfarget bil ihvertfall. Sort senter blir sikkert fett hvis det hadde vært matt svart! Bare kom på det sånn i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 31, 2007 Min mening er at det blir finest med sølvsenter på felgen på en blå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har kjørt både 195/50-15 med 40mm senk, og 195/45-15 med 60mm(+) senk på min gamle Polo. Var helt klart mest tilfreds med sistnevnte. Bilen var passe lav, men fremdeles kjørbar så det holdt. Ingen problem med subbing, og over kanter og slikt byr ikke på problemer. Poloen har forholdsvis kort akselavstand, så skal være store kanter for at den skal ta nedi (evt senket mye mer enn jeg hadde). Syntes iallefall bilen ble for høy med det første oppsettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 1, 2007 Som sagt over, gå for 195/45. Det er en veldig fin bredde til 7" felg syntest jeg. behagelig å kjøre på. Og jeg ville selvfølgelig hatt sølv senter på felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 1, 2007 Hvis du skal ha sotet viduene tror jeg det kan bli kult med sort senter, men blir det liksom eneste sorte "detaljen" på bilen, så hadde jeg gått for sølv senter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 1, 2007 Jeg ville gått for hvitt senter jeg faktisk, det er lekkert på blå biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 1, 2007 Hvis du skal ha sotet viduene tror jeg det kan bli kult med sort senter, men blir det liksom eneste sorte "detaljen" på bilen, så hadde jeg gått for sølv senter Tviler på at det blir soting av ruter, skal ikke koste på bilen alt for mye da dette egentlig skal være en mellombil men senk og felg må vi jo ha Mulig også det blir sorte led baklamper , og så skal jeg ha på sorte emblem foran og bak(bestillt) Så tror kanskje det kan bli litt kult med sort senter på felgen ... Jeg ville gått for hvitt senter jeg faktisk, det er lekkert på blå biler. De kommer ikke med hvitt senter men ja er enig at det kunne vært kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 1, 2007 Tviler på at det blir soting av ruter, skal ikke koste på bilen alt for mye da dette egentlig skal være en mellombil men senk og felg må vi jo ha Mulig også det blir sorte led baklamper , og så skal jeg ha på sorte emblem foran og bak(bestillt) Så tror kanskje det kan bli litt kult med sort senter på felgen ... De kommer ikke med hvitt senter men ja er enig at det kunne vært kult Bare å lakkere det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 1, 2007 Bare å lakkere det Nja , skeptisk Gidder nok ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...