#1 Skrevet Juli 30, 2007 Er den noen som skal på noen av dissei august, ligger info under treff på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Reiser til Køben på torsdage før STVG treffet men er hjemme på lørdagen så kansje det blir på Søndagen viss det er vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Er på jobb når Bergens treffet er,så derfor ska prøva meg på Stavanger treffet heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 skal på stavangertreffet visst eg slepper milliteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2007 er kun stvg treffet som er aktuelt for meg. Så håpe på å komma meg dertil. Noen som vet om det er problemer å komme på ferja med über lav bil ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2007 e nok best på skudenes ferja med lav bil. satse på stvg eg og hvis d passe me jobb. hvis ikkje så tar eg bergen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2007 Reiser opp til Bergen på søndag en tur er planen. Om det passer med jobb blir det Stavanger neste søndag. Ingen andre som skal til Bergen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2007 i helgen er jeg i kristiansand, men stavangertreffet er jeg med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2007 dei så ska på Stavangertreffet kan vel kanskje møtas ein plass fyst får så å kjøre samlet til Stavanger,bare ein tanke liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2007 Tar meg nok ein tur bort om visst eg kjeme meg heim fra havet i tide.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2007 hvem har tenkt å overnatte på stvg treffet ?? lørdag te søndag som e mest aktuelt ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2007 Om været er bra så kommer jeg nedover i ca 17 tiden lørdag. ( pga jobb ) ( om ikke været er sikkert tror jeg ikke jeg kommer - gikk på en smell med 3 timers kjørtur til Bergen i helgen for å gå ute i 15 min på treffet å bli dass våt - å kjøre hjem igjen. ) Må også hjem igjen på lørdag pga jobb søndag. ( eller har en liten mulighet for å bli til søndag å kjøre hjem igjen i 12 tiden) Håper flere stiller en i Bergen - og at det blir bra vær ( ikke regn). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2007 Skal paa Stavanger treffet litt usikker paa overnating enda, men faar se, (er paa kreta paa ferie naa sa lite bil naa:) ) Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2007 får se om jeg og tar en tur til stavanger, men er ikke sikker ennå, spørs om demperene mine som jeg har ventet 2mnd på kommer så jeg får EU godkj. den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2007 mulig jeg har misforstått, men er det ikke noe treff/utstilling på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2007 nai.. da er det egentlig å pakkke og reise hjem.. hvem er det som skal nå ?? evt om me sko kjørt ilag fra hgsd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2007 Tror utstillingen er på Lørdags kveld. Søndag skjer det ikke så mye. Gidder ikke kjøre ned i regnvær. Men er det vær kjører jeg fra Frakkagjerd i 2 tiden på Lørdag ( etter jobb). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2007 eg reise til stavanger idag å blir til søndag hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 24, 2007 Kjører du også i dag Raymond ? Noen flere som skal ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 24, 2007 fekk plutselig beskjed idag om at clutchen ikke var ferdig byttet (feil clutch) så da ser det jaggu ut som om det ikke blir tur på meg :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...