#1 Skrevet Juli 30, 2007 Høres ut som batteriet er padde flatt, men det er helt nytt og full opplada,(har prøvd andre batteri) er så vidt jeg får start på'n med startkabler... Kan det ha gått noen vikklinger i starteren eller noe sånn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Høres ut som batteriet er padde flatt, men det er helt nytt og full opplada,(har prøvd andre batteri) er så vidt jeg får start på'n med startkabler... Kan det ha gått noen vikklinger i starteren eller noe sånn?? Det sitter en messingforing i forbindelse til starteren, den sitter montert inn i girkassa, utgående aksel til starteren går rundt på den. Er den slitt så får du slike symptomer. Sjekk eventuelt jordingspunkt mellom motor og karrosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Hadde samme problemet på en gammel Skoda 120 (!) som jeg har. Her var det rett og slett dårlig jording mellom motor og karosseri. Gjorde rent og pusset litt, så ble den helt fin igjen. Det kom gradvis, til slutt sa det bare *klikk* når jeg vred om nøkkelen akkurat som når batteriet er flatt, enda jeg visste at batteriet var helt fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 Tusen takk! Var litt trikki å finne, dårlig jording mellom girkasse og girkassefeste... Da blei også fuskinga borte, og den ujevne tomgangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...