#1 Skrevet Juli 30, 2007 Har montert effektanlegg fra framdøra mi og bakover. Dette er 2,5" hele vegen med så vidt jeg kan sjå, 2 lyddempere/potter tilsammen på hele eksosen. Saken er at jeg ikke har råd til å få sveiset rustfritt gromt komplett eksos og vil ha mere lyd nå. Hvilken av de 2 pottene skal/bør jeg fjerne? Første eller den siste? Orker itte noe harry-bråkelyd men vil ha litt mere femmerlyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 Satt kun en potte på min da jeg kjøpte bilen min, bråkte noe sinnsykt. Helt umulig og kjøre bilen lenger en til postkassa uten hørselvern. Nå er det ingen kat, org mellomrør og en effektpotte bak. Da er det herlig femmerlyd, setter du inn et åpent filter og får du mer gromlyd, men er vel ikke bare bare på 10v, så et innsatsfilter og ved og borre noen hull i nedre del av luftfilterboksen blir vel da enklest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2007 Trur det blir bra om du bytter ut den fremste potta med et rakrør. BilXtra har simons rørdeler i katalogen sin som passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2007 Satt kun en potte på min da jeg kjøpte bilen min, bråkte noe sinnsykt. Helt umulig og kjøre bilen lenger en til postkassa uten hørselvern. Nå er det ingen kat, org mellomrør og en effektpotte bak. Da er det herlig femmerlyd, setter du inn et åpent filter og får du mer gromlyd, men er vel ikke bare bare på 10v, så et innsatsfilter og ved og borre noen hull i nedre del av luftfilterboksen blir vel da enklest Nå har ikke jeg katalysator så slipper å tenke på den. Har hørt folk har hatt suksess med Simons-bakpotte, at det sku bli god lyd av denne. Åpent filter glemmer vi gitt, her er det hull i boksen som gjelder. hehe! Skal se på et effektanlegg imorra så får se hva det blir til der! Jon Arne: Takker for tipset! Skal virkelig vurdere dette. Bare redd for å få stygg lyd fra eksosen, hvis det går ann på 10v da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...