#1 Skrevet Juli 30, 2007 Lurer på hva 4x 18" brukte Replica-felger i RS6-utgave kan være verd? Kjøpt på møller, italiatypen. Var hele og fine bortsett fra en liten kantkjøring på en felg. 4000 høres mye ut, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2007 synes det høres ut som en bra pris jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2007 Du tenker på bare felgene, eller dekk også? RS6 replica i 18" koster vel ikke noe serlig mer en 1000 kr/stk nye, så jeg syntest det var mye. Da hadde jeg heller kjøpt nye tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 kina typen koster rundt 1000 kr per felg, italia typen tror jeg koster rundt 2000 per felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2007 Hvis dette er uten dekk, så vil jeg tippe rundt 3000-3500,- Det som er problemet hos mange, er at de ikke ser om det er kina eller Italia, de ser på pris. 4000,- her inne på forumet tror jeg vil være drøyt:) Men det er lov å prøve... Hvis du ikke kjøper noen dekk som er meget billige (rundt 3000,- for de billigste på http://www.dekkonline.com), sette de på, og selge felgene for 7000,-, da får du 4000,- for felgene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2007 Det som er problemet hos mange, er at de ikke ser om det er kina eller Italia, de ser på pris. Replica diskusjonen har vel vært oppe før, men min erfaering etter å ha kjørt 2 år på billige 19" kinareplicaer av A8 felg, er at de tåler MYE! Så dermed ville jeg ikke nølt med å kjøpe såkalte rævva kina kopier igjen. (Og vil da selvfølgelig ikke betale blodpris.) Med 3 - 3500 er vel ikke så galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2007 Dette er uten dekk, ja. Vet ikke helt, lokale dekksjapper selger disse til under 1000-lappen, men aner jo ikke hva slags kvalitet de har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2007 Replica diskusjonen har vel vært oppe før, men min erfaering etter å ha kjørt 2 år på billige 19" kinareplicaer av A8 felg, er at de tåler MYE!Så dermed ville jeg ikke nølt med å kjøpe såkalte rævva kina kopier igjen. (Og vil da selvfølgelig ikke betale blodpris.) Med 3 - 3500 er vel ikke så galt. Er vel litt mere eiker i A8 felgene, så da tåler de vel "litt" mere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2007 Nå skal jeg kjøpe og ikke selge.. Fikk prutet meg ned til 3200. Fikk også tak i 4 'nye' (brukt i 1 uke) vredstein-dekk i 225/40-18 til 4000,- så det ble en grei pris til slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...