Stylingbutikk med mye på lager?

Anbefalte innlegg

Er ute etter ny styling ettersom jeg ble frastjålet alt som var av styling på bilen min. Hvem er det her i landet som selger styling som ligger inne med mest på lager eller med leveringstid på rundt en uke. Orker ikke ligge å vente flere uker på rett styling, da betaler jeg heller noen kroner ekstra for å få det kjappt.

 

Trenger til 4'er golfen

hekkspoiler(bakluke)

panserforlenger(mattig)

Rieger RRX frontfanger

Sideskjørt(merke betyr lite)

 

Noen butikker/importører å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklukespoiler får du i alle fall hos din lokale VW forhandler!

 

Delenr: 1J0 071 640

 

Norsk bildelsenter har vel en del av det andre på lager tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett deg i bilen og dra til tyskalnd, billig og stort utvalg, evt kjør helt ned like ved Essen ligger hoved lagret til D&W.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva farge du har på bilen din...

 

men har en panserforlenger (bad-look) samt øyelokk (den lave typen, uten utkutting til blink-lys) liggendes... disse er alle lakket røde og strøkne... panser-forlengeren er aldri montert, øyelokkene brukte jeg tidligere selv og var da montert med dobbeltsidig tape...

 

interresert? kom med bud...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl Richard Dybvik

Er ute etter ny styling ettersom jeg ble frastjålet alt som var av styling på bilen min. Hvem er det her i landet som selger styling som ligger inne med mest på lager eller med leveringstid på rundt en uke. Orker ikke ligge å vente flere uker på rett styling, da betaler jeg heller noen kroner ekstra for å få det kjappt.

 

Trenger til 4'er golfen

hekkspoiler(bakluke)

panserforlenger(mattig)

Rieger RRX frontfanger

Sideskjørt(merke betyr lite)

 

Noen butikker/importører å anbefale?

 

Et råd. skal du ha sideskjørt til bilen må du kjøpe JE Design sine, de er de finneste og ikke M3 still, oppbrukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Et råd. skal du ha sideskjørt til bilen må du kjøpe JE Design sine, de er de finneste og ikke M3 still, oppbrukt.

 

Enig der. En kompis monterte disse på sin Golf her en dag. De var skikkelig fine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Enig der. En kompis monterte disse på sin Golf her en dag. De var skikkelig fine!

 

Det som er syn for min del er at de ble først lev i glassfiber men så begynnte de m plast, hadde jeg klart å få tak i et sett glassfiber vile jeg bygget de om til polo`n. Så hvis noe har det eller veit om det så si ifra. (sorry at jeg brukte linken din).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

M3 skjørt er kanskje litt oppbrukt ja, så skal prøve å gå for noe annet. Men takk for linken til styling-tech. Fine priser de kjører forresten. Håper de har mye på lager eller kjapp leveringstid.

 

Er nok ikke så enkelt at jeg bare kan ta turen til tyskland og ordne det. Delene må bestilles gjennom verksted for å få det på forsikringen. Og kontantoppgjør med forsikringen var uaktuellt.

 

Skaden/tyveriet på bilen min kom totalt på 23000. Og hvis jeg velger kontantoppgjør får jeg bare betalt 50% på arbeidet, delene får jeg betalt, men ikke med moms.

 

Trond: Takk for tilbudet, er interessert, men det er ikke akkurat mye man får for en slik spoiler, de koster jo bare 500 kr nye. Men det er klart jeg er interessert i den for en billig penge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

http://www.styling-tech.no/produkter.php?showcat=109&display=43

 

God service..jeg og brutter'n har bestandig brukt Svein Erik.

 

Har det meste på lager og til rimelige priser!!

 

Verdt en sjekk

 

Svein Erik er en grei kar. Som den eneste i landet ville han ta inn RH-felgene mine. Eiker og de andre tok inn en gang i året, that's it. Desverre tok det noen uker grunnet forsinkelser i produksjonen, men SE løste det på en fin måte med en god pris. Butikken ser liten ut, men kjelleren er større :)

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Svein Erik er en grei kar. Som den eneste i landet ville han ta inn RH-felgene mine. Eiker og de andre tok inn en gang i året, that's it. Desverre tok det noen uker grunnet forsinkelser i produksjonen, men SE løste det på en fin måte med en god pris. Butikken ser liten ut, men kjelleren er større :)

 

mvh

 

EW

 

 

Ja han er en gokar den gutten!! Har jo drevet en stund på hobbybasis ved skolen..så ble det til yrke med butikk ifjor. Har det meste og skaffer ting mye billigere på fin tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Sett deg i bilen og dra til tyskalnd, billig og stort utvalg, evt kjør helt ned like ved Essen ligger hoved lagret til D&W.

 

En kamerat av meg gjorde det. De hadde ikke særlig mye på lager. Ble skikkelig skuffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

En kamerat av meg gjorde det. De hadde ikke særlig mye på lager. Ble skikkelig skuffet.

 

Det kommer an på hvor du drar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener svein erik hos styling-tech kunne fortelle meg at han hadde helt ned i 1 ukes leveringstid på enkelte varer. Han har i hvertfall leveranser fra Rieger en gang i uka.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.