#1 Skrevet August 17, 2004 Last ned filmer her..... Sinnsykt rå Svensk Einser-Golf med Vr6 turbo med 670 hk og 833 nm........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2004 Ja, og når skal noen i norge bygge et skikkelig gjenomført VR6 T projekt, venter i spening...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2004 den dagen noen lover at automat kassa mi holder.. heheheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2004 Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Ja, og når skal noen i norge bygge et skikkelig gjenomført VR6 T projekt, venter i spening...... Kanskje han som fikk Harry-prisen på Boble-treffet i Holmenkollen Trur han tok hintet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Kanskje han som fikk Harry-prisen på Boble-treffet i Holmenkollen Trur han tok hintet Hørte noen rykter om at han har fjærnet noe på bilen sin?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2004 Syk bil.. Kjapp for å være fwd også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Syk bil.. Kjapp for å være fwd også. 10.20 er kjapt uansett hjuldrift!! Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2004 Men 10.03 er kjappere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2004 Pål: jeg digger avartaren din.....ron jeremy har vært en stor inspirasjonskilde for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland Pål: jeg digger avartaren din.....ron jeremy har vært en stor inspirasjonskilde for meg Hehe derfor du har så mange unger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Hørte noen rykter om at han har fjærnet noe på bilen sin?????? Bilde fra Våler: Også et bilde fra Rudskogen, helga etter Oslo-treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2004 Uff å uff.........har sett slike "fake-coolere" til salgs i Usa osv men hadde ALDRI trodd noen i Norge skulle kjøpe noe slikt :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim Bilde fra Våler: Også et bilde fra Rudskogen, helga etter Oslo-treffet. Han har bare bøyd til gitteret utenfor AC (?) for at den ikke skal synes. Han fikk tross alt HARRY prisen på holmenkollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2004 Har litt å jobbe med hvis tdi`n min skal bli så kjapp ja!!! Tøft det der. Men hvorfor har han steilestag bak hvis han har fwd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2004 Må bare nevne at golfen ikke er gategodkjent, den er en ren drag-bil med wheelie-bar og helt rent chassi.. Klasser ikke inn under en dag på strippen etc.. Han kjører på ordentlige drag-slicks (ikke noe ET Street her i gården).. Og alt over kan jeg skrive HELDIGVIS etter.. For da stiller i alle fall ikke den i samme klasse som meg.. (gatebil) Utover det er den helt sinnsyk.. Utrolig rått å kjøre lave 10'ere med en FWD (selv om vi har lang vei igjen til amerikanerene, de ligger nede høyt på 7-tallet med sine tilsvarende bygg)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Ja, og når skal noen i norge bygge et skikkelig gjenomført VR6 T projekt, venter i spening...... Du kan begynne her: VR6 turbo motor tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo Du kan begynne her: VR6 turbo motor tilsalgs Jeg ville aldri bygget dette selv da jeg ikke liker VR6 motor, for når noe først blir galt på disse motorene er det billigere å kjøpe ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo Du kan begynne her: VR6 turbo motor tilsalgs Du spanderer vel denne på meg du???? veit jeg får plass i scirocco`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Ja, og når skal noen i norge bygge et skikkelig gjenomført VR6 T projekt, venter i spening...... Duger det med en medlem i VACN även om han är svensk? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Daniel Tångring Duger det med en medlem i VACN även om han är svensk? :-) Så lenge du er medl skal ikke det være noe problem......Det er du som hade golf 4 m kompr.???+ Hvis jeg ikke husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 25, 2004 Jo jag är medlem. Kompressorn såldes förra sommaren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Daniel Tångring Jo jag är medlem. Kompressorn såldes förra sommaren. Bygget Turbo, det sier seg selv siden du ikke har komp og jeg regner med at du ikke gidder å kjøre uten noen av delene, kjøpt ferdig sett eller bygget selv??? PS. var inne å titet på siden og fikk en del svar alt da. Ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Daniel Tångring Jo jag är medlem. Kompressorn såldes förra sommaren. Rått bygg Daniel. Hvor mye hk nm gir det da Er det HGP kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 26, 2004 Er INTE ett HGP kit, det är ett hemmabygge. Kör just nu med knappt 1bar men alldeles för fett, ska snåla ner på bränslet så snart jag får tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...