#1 Skrevet Juli 31, 2007 er det noen hær som vet hvor viktig den tilsetningen i gear kasse oljen på cbl 6 trins ær? skal være 2,7 liter olje +0,1 dl tilsetning står de på autohidden programmet? og hvilken olje skal audi kassene ha? 75/90 castrol olje har jeg på nå.. ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2007 Manuelle kasser skal ha en olje som tilfredsstiller GL-4. Castrol TAF-X er et eksempel på en olje som tilfredsstiller nødvendige spesifikasjoner. Har aldri hørt om noe tilsetning og har heller aldri brukt dette ved oljeskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2007 Manuelle kasser skal ha en olje som tilfredsstiller GL-4. Castrol TAF-X er et eksempel på en olje som tilfredsstiller nødvendige spesifikasjoner. Har aldri hørt om noe tilsetning og har heller aldri brukt dette ved oljeskift. Slenger meg på den Eyvind: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 takker.. da har jeg hatt på rett olje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2007 Manuelle kasser skal ha en olje som tilfredsstiller GL-4. Castrol TAF-X er et eksempel på en olje som tilfredsstiller nødvendige spesifikasjoner. Har aldri hørt om noe tilsetning og har heller aldri brukt dette ved oljeskift. Har ikke flaska med 'godsakene' foran meg nå så kan ikke lese skrytet de har på flaska, men kan komme med en kvasi oppsumering . Jeg fikk litt div oljer og tilsetning for en særs fordelaktig pris så derfor hev jeg med litt slikt. Den var basically ren ester med alt av tilsetting du får om man skal tro det som står på . Vet ikke om det har noe å si, men til prisen jeg betalte blir det nesten for dumt å ikke ha det på . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...