#1 Skrevet Juli 31, 2007 Kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2007 Er jo ikke lange turen til ølen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2007 Nei, men jeg har ikke lappen for stor henger heller ikke bil når det er min bil det gjelder...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 Hva bil du skal ha ned til stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2007 Sikkert en S2 Avant med blåst topp (bare tipper ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2007 Sikkert en S2 Avant med blåst topp (bare tipper ) hehe Hva i allverden fikk deg til å tro det? Men han har rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2007 Kan jo alltids slepe bilen, men det er jo et stykke så vil helst slippe det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2007 Noen som vet hvem denne tyven er, kjenning i Haugesund kanskje?? http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article496848.ece Bilen min står i det området, eller stod? Neida.. Men måtte dobbeltsjekke, ble litt små nervøs hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2007 Men han mannen som ble frastjelt bil var jo litt heldig også, gikk fra å være 87 når bilen ble stjelt til å være 83 etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2007 Men han mannen som ble frastjelt bil var jo litt heldig også, gikk fra å være 87 når bilen ble stjelt til å være 83 etterpå hehe, flaks at det ikke gikk andre veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2007 Kan slettes..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...