#1 Skrevet Juli 31, 2007 Trenger nye dekk til Golfen, har sittet å bladd gjennom diverse sider og ser at Interdekk har billige dekk i denne dimensjonen, men ingen av disse dekkmerkene har jeg hørt om. Tenkte ikke jeg skulle bruke mer enn ca. 450.- per dekk, men skal jeg da gå etter mønster i dekkene, eller er disse kanskje bare "B-vare" fra kjente leverandører? Et par eksempler.. MILESTONE 195/50 VR15 TL 82V MILE REVO SPORT 82V , 363,- pr. stk. PIRELLI 195/50 VR15 P6000 EU 82V , 446,- pr. stk. Pirelli er jo et kjent merke for meg, men er det noen vits å bruke de ekstra kronene på et slikt dekk? Bruker fort opp to sett for året nemlig med banekjøring osv.. Ser også at Goodyear Ventura er billig, men ikke E-Merket, blir vel feil på Eu kontrollen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2007 http://www.dekkonline.com der har du i bøttevis å velge mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2007 Kjører på nye Goodyear Ventura Eagle bak og Goodyear Hygragrip forran. Aldri hatt så bra dekk på vått føre før. Problemet med folk er at de skal ha dekk til å sitte på tørt føre,men tenker ikke på vått føre. Der er det strykkarakterer på de fleste billigdekk. Kan få sitte på en runde når regnet kommer vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 http://www.dekkonline.com der har du i bøttevis å velge mellom. Fant et Falken dekk som jeg tror jeg går for:) Ziex ZE 512 195/50 R15 82H med felgbeskyttelse 437,30 inkl. frakt:) Kjører på nye Goodyear Ventura Eagle bak og Goodyear Hygragrip forran. Aldri hatt så bra dekk på vått føre før. Problemet med folk er at de skal ha dekk til å sitte på tørt føre,men tenker ikke på vått føre. Der er det strykkarakterer på de fleste billigdekk. Kan få sitte på en runde når regnet kommer vettu.. Du har så rett så rett. Kom litt sør for Mosjøen og regnet startet, ikke lite det regnet heller. Var ekkelt å kjøre midt i min kjørebane på grunn av vannsamling der. Så har bestemt meg for å finne et dekk med gode dreneringsegenskaper:) På tørt føre sitter det bedre enn jeg tør å kjøre uansett, ref: De siste rundene du og jeg hadde på ACR med null mønster:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...