Anbefalte innlegg

Hvordan fester man en EVO vinge på en S2 Coupe?

Er det nok med bare lim?

Hvilket lim er best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville kjørt noen skruer eller sånt gjennom luka iaffal.. EVO, er den diger eller? Kan se for meg det.. Hehe. Spørs hvor godt limet sitter i 200kmt da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Jeg ville kjørt noen skruer eller sånt gjennom luka iaffal.. EVO, er den diger eller? Kan se for meg det.. Hehe. Spørs hvor godt limet sitter i 200kmt da? :P

Eg rekner med at 200 km/t er på lukka bane eller på Autobahn???

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johnny Mydland

Hvordan fester man en EVO vinge på en S2 Coupe?

Er det nok med bare lim?

Hvilket lim er best?

 

Dette har jeg også lurt på en stund! ser ikke ut som om det er plass til noen skruer helt ytterst på luka på bilen... den skal vel festes på den originale vingen på bilen..

 

Noen som vet ca. pris for en slik EVO vinge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror de fleste fester med sica-flex, det er i alle fall mulig å ta av vingen uten at spoileren under blir ødelagt (så vidt meg bekjent). Husk at løfterne til bakluka som er tilpasset biler med vinge er på 340NM mot 310NM org. Løftere selges på Torshov og koster 600 ca paret.

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den virkelig så sterk den sica-flexen da??

Det med demperene tror jeg ikke blir noe problem til meg, må ta i ganske mye når jeg ska ha igjen luken! er vel glassfiber i den EVO vingen, så det er vel ikke mange kiloene den veier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad

Er den virkelig så sterk den sica-flexen da??

Det med demperene tror jeg ikke blir noe problem til meg, må ta i ganske mye når jeg ska ha igjen luken! er vel glassfiber i den EVO vingen, så det er vel ikke mange kiloene den veier!

 

Var ikke å få uorg. dempere på Torshov til coupe med org. trykk, så jeg måtte bestille de til biler med vinge. Om du kjøper vinge, så kan du få overta de som ligger å venter på meg på Torshov :) vi bytter selvfølgelig bare nesten likt ;)

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinga kosta 2798, hos Maxam Tuning.

Det ser litt vanskelig ut å få festet vinga med skruer helt ute på orginalvinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte skruer nedenfra gjennom den originale vingen! Og det funker bra over 200..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Halle

Jeg brukte skruer nedenfra gjennom den originale vingen! Og det funker bra over 200..... :)

 

Brukte du ikke noe lim eller noe sånt da? får du plass til mange skruer på hver side da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 på hver side, skal prøve å ta bilder av det i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest spoileren med noe mer enn sika. Eller så kommer folk med dårlig rå (og fulle av misunnelse) og stjeler den. (Slik de har gjort med meg nå nettopp, buhu *sutre*)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.